Kuinka nopeasti ensimmäiset raskausoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilo & stitch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilo & stitch

Vieras
Kuinka pian voi tulla ensimmäiset oireet? Maanantaina oletettu ovulaatio, ja nyt jo rinnat arat ja tietyt hajut yököttää. Voinko tosiaan nyt jo oireilla jos on tärpännyt?

Ysilöllistähän tuokin kai on. Jos se ovis olikin vähän aikaisemmin ja se kiinnittyminen on noin 1vko eli joillakin voi olla vähän allekin sen.

Mulla eka oire oli, kun menkat jäi tulematta ja muita oireita ei sit oo vielä tullutkaan vaikka 9. vko menossa.

Mulla alkoivat oireet ainakin reilusti yli viikkoa ennen kuukautisten laskettua alkamista. Plussasin viisi tai kuusi päivää ennen oletettuja kuukautisia. Rintojen arkuus oli päällimmäinen oire. Lisäksi lievää pahoinvointia ja erilaisia tuntemuksia mahassa.

Mulla alkoi oireet n. viikolla 5. Ja jatkunu ihan tähän päivään asti ja varmaan vielä pitkään. Nyt viikko 12+2 menossa. Alussa oli rintojen arkuus ja paisuminen(pari viikkoa), alavatsan särkyä saman verran, sitten alkoi nämä oksetukset. Nyt on muutama viikko kärsitty jumalattomasta närästyksestä joka huipentuu oksenteluun iltaisin.

Että onnea vaan! :laugh:

Mulla oli esikoisesta viikolta 3+ eli noin viikkoa ennen kun menkat piti alkaa, tissit kipeinä ja turvoksissa. Luulin sen liittyvän menkkoihin, kun joskus on ollut rinnat arat ja vähän pinkeämmät ennen menkkoja. Mutta ei tullut menkkoja eikä tissien arkuus helpottanut. :) Pahaa oloa alkoi ilmetä viikolta 6+.

Tokasta ei mitään oireita ennen viikkoa 7, (paitsi ei menkkoja) sitten alkoi väsymys ja närästys.

Yhteistyössä