The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Do dih, tulihan meille sitten ne iltamat...jestas taas sitä shöytä, kun kaikki kolme murusta oikein laittoivat parastaan...Vaan nyt ne siellä tuhisevat Höyhensaarilla kaikki :heart:...

Mä sain oikein kunnian käydä esikoinen nukuttamassa...ei ole aikoihin moista tapausta sattunut, niin olihan sitä mentävä - käskyt kun harvenevat. Ja olihan ihana päivän viimeinen hetki...pöpistiin hetki yhdessä mielenpäällä olevia aatoksia, sitten pyysi, että laulaisin hänet uneen....mun rakas :heart:...

Niin iso, kuitenkin niin pieni.

Nukahti sitten siihen lauluuni....(tai sitten armahti itseään nopealla nukahtamisella :p :D)
 
:O - mää häivyn nyt viettämään miehen kanssa kahdenkeskistä iltaa :p...:D

Tää on tätänykyä melkoisen harvinaislaatuista meininkiä, että ylipäätänsä ollaan molemmat yhdessä tähän aikaan paikalla ja hereillä....mä oon saanu niin monta kertaa itekseni olla ja pällistellä vielä päivän myöhäisinä tunteina...

Joten...mukavaa lauantai- illan huumaa kaikille :wave:...ja hyvät yöt samaten :kiss:...
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28174528:
Huomenta kepukka ja ihqvalo :kiss:

Onko teillä jotain suunnitelmia täksi päiväksi?

Ainii mieskin kotiutui hyvissä ajoin eilen :)
Meil on lapset kipeenä, katotaan voiko huomenna laittaa ees hoitoon ja kouluun taas..tod.näk.ei. Lämpöö pitäneet kumpikin, esikolla tuntuu olevan pää täynnä räkää muttei suostu niistämään. Kuopus sentään niistää.
Esikkoa harmittaa kun sanoin ettei huomenna pääse sit siihenkään toimintaterapiaryhmään jossa on nyt käynyt muutaman kerran, tykkää niin paljon. Ne ryhmän täditkin on kyl sanoneet että hirmu hyvin sillä porukalla (4 lasta) on menny, kaikki auttaa toisiaan jne.
 
Meil on lapset kipeenä, katotaan voiko huomenna laittaa ees hoitoon ja kouluun taas..tod.näk.ei. Lämpöö pitäneet kumpikin, esikolla tuntuu olevan pää täynnä räkää muttei suostu niistämään. Kuopus sentään niistää.
Esikkoa harmittaa kun sanoin ettei huomenna pääse sit siihenkään toimintaterapiaryhmään jossa on nyt käynyt muutaman kerran, tykkää niin paljon. Ne ryhmän täditkin on kyl sanoneet että hirmu hyvin sillä porukalla (4 lasta) on menny, kaikki auttaa toisiaan jne.
Pikaisia paranemisia sinne :hug:

Hyvä, että lapsi on tykännyt ja tädeiltäkin tulee hyvää palautetta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä