The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää taitaa kertoa mun elämästä....edelleen mietin miksi laittoi viestin..nyt mä kuvittelen sen tarkoittavan jotakin mutta eihän se mitään tarkoita..mä vaan niin haluisin sen tarkoittavan...mutta ainakin olen sen mielessä,edes hetken.Tuota ei voi kuunnella ilman et nousee kyynel silmäkulmaan.

Jannika B - Seuraavaan ela?ma?a?n (Official Music Video) - YouTube
tuo on kiva kappale :) :hug:

samoin tämä Lauri Tähkä - Polte with lyrics - YouTube

vaikka en niin Tähkästä tykkääkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28173335:
Iltaa :wave:

Palailtiin tossa hetki sitten kotio. Mentiin siskon luokse konsertin jälkeen, kun kummipoika oli meidän mukana ja jäätiin siihen sitte iltapalalle yms. Pojat simahti autoon ja miestä ei tarvii vielä muutamaan tuntiin odottaa pilkkimästä kotio, joten nyt mä nautin hiljasuudesta :)
:wave: Iltaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28173410:
Niihä se saattaa.. Mut ei tuo kalastamassa oo ollu, vaikka pilkkikisoihin lähtiki :) Nää oli vähä erinlaiset pilkkikisat... Firmanbileet meinaan... :D
firmanbileet firmanpiikkiin ja kuka ensin ja kuka viimeiseksi pilkkii :D
 
Hei nyt kun muistan niin kysynpä..paljonko antaisit 10v täyttävälle lahjarahaa? sankari itse toivoo rahaa kun säästää sitä tiettyä hanketta varten.Tiedän tasan tarkkaan että se raha menee säästöön ja ei käytä sitä joutavuuksiin:) Joten päätin et annan lahjan rahana mutta kuinka paljon.Voin siihen kylkeen sitten jonkun pienen jutun antaa lisäksi mutta sankarin toive on raha jotta saa rahan kasaan ja ostettua sen mitä haluaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä