The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millasen kakun meinaat tehdä?
Mä meinasin eka tehdä Angry Birdsin mutta poika (8v.) sanoi että nöy tänks, kaikilla on kuulema sellainen. Joten - hänpä sitten näpsäkkänä poikana suunnitteli mieleisen kakun, mennään ihan peruskermakakulla, mihin mä saan väsätä hiukan näyttävämmät pursotukset ja pinnalle tulee hänen itsensä suunnittelema koristelogo, minkä teen sitten marsipaanista...

Täytteiksi tulee sipaisu itsetehtyä sitruunatahnaa, oman maan mansikoita, vanilja- valkosuklaamoussea ja banaaniviipaleita :)
 
Mitä pidätte suomalaisista naisista?

- Suomalaiset naiset ovat uskomattomia, he voivat juoda vaikka kuinka paljon alkoholia ja näyttää silti selväpäisiltä ja luonnollisilta. Arvostamme heitä paljon ja meillä on ollut hyvin hauskaa heidän kanssaan.


wuhuu hyvä me :D
 
Mä meinasin eka tehdä Angry Birdsin mutta poika (8v.) sanoi että nöy tänks, kaikilla on kuulema sellainen. Joten - hänpä sitten näpsäkkänä poikana suunnitteli mieleisen kakun, mennään ihan peruskermakakulla, mihin mä saan väsätä hiukan näyttävämmät pursotukset ja pinnalle tulee hänen itsensä suunnittelema koristelogo, minkä teen sitten marsipaanista...

Täytteiksi tulee sipaisu itsetehtyä sitruunatahnaa, oman maan mansikoita, vanilja- valkosuklaamoussea ja banaaniviipaleita :)
Ihana kun poika haluaa erota massasta sillä että tulee perinteinen kermiskakku mutta kuitenkin niin et sankari itse saa osallistua sen suunnitteluun. Kuulostaa kyllä aika namilta toi kakku:p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihana kun poika haluaa erota massasta sillä että tulee perinteinen kermiskakku mutta kuitenkin niin et sankari itse saa osallistua sen suunnitteluun. Kuulostaa kyllä aika namilta toi kakku:p

Toivottavasti todellakin osaan tehdä ja täyttää sankarin toiveen piirustusten mukaisesti, pieniä paineita siltä osin pukkaa :)... Täytteetkin meni hyvin perinteisellä linjalla tällä kertaa, ja mikäs siinä.

Mutta - jos mä suinkin ens viikolla ehdin ja joudan, niin mä meinaan väsätä tarjottaviksi semmosia Angry Birds- pikkuleipiä, vaikkei meillä mitään teemaa olekaan. Katellaan, mitä saan aikaiseksi.

Meillä on muutoinkin samainen poika kiinnostunut ihan hurjasti viimeaikoina keittiöpuuhiin - on mukana ruuan valmistuksessa ja innokkaana oppimassa. Nyt on ominut itselleen kinkkumuffinssien teon iltapalaksi, ja nyt on kuulema luokkakaveritkin kiinnostuneet moisesta ohjeesta :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Taikka liian pieni kaupunki jossa asustelee..
Merta edemmäs vaan.

No kyllä täälläkin olis varmaan tilanne sellanen ehkä muuten mut onneksi exä on muualta kotoisin tosin en tiedä asuuko täällä nykyisin mutta ei sellasta tilannetta tulis kuitenkaan että exän kaveriin koskis,ei mua ees ne tyypit kiinnostais :x

Mutta tosiasiahan on että kun on pienet piirit niin ain joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun ja tietää jostain jotain.
 
Iltaa :wave:

Palailtiin tossa hetki sitten kotio. Mentiin siskon luokse konsertin jälkeen, kun kummipoika oli meidän mukana ja jäätiin siihen sitte iltapalalle yms. Pojat simahti autoon ja miestä ei tarvii vielä muutamaan tuntiin odottaa pilkkimästä kotio, joten nyt mä nautin hiljasuudesta :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä