The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"FreezeCat"
..pikasesti pyörähtämässä :wave:...

Lady G - viikonlopputyöthän vain hiukan paksumpaa tilipussia, mitä voi sitten tasoittaa shoppailulla ja illanistujaisilla :p...tsemppiä työrupeamaan :)!

alastulo - Ti-ti Nalle- konsertti kuulostaa aikas kivalta :), mä voin jo sileujen silmin nähdä kaikki ne haltioituneet pikkuihmiset, jotka kattoo nallukan meininkiä ja jammailevat laulujen tahdissa :heart:...Mukavaa elämystä teille molemmille!

IhanaValo - mmmm, sun porkkana- parsakaali- tomaatti yms. häspäkkä kuulosti todella herkulliselta, mutta mä - loppasuu - oisin siihen varmaan kylkipojaksi laittanut vielä jonkun pienen salaattikastikkeenkin :ashamed: :p...ja joo, ihan huolella voit pitää tänään illalla herkkuhetken, kun eihän se mitään jokapäiväistä kuitenkaan ole...ja VARSINKIN tämän päivän kunniaksi, sehän suorastaan huutaa jotain namitusta :p...

Mä viskon täällä ipanoita pihalle riekkumaan, rupee muuten kattohirret taas paukkumaan sen verta rapsakasti...melkoiset kierrokset sitä näemmä saavatkin aikaiseksi, kun söivät pienet vanukkaat :snotty: :O...Ja meitsillä pyörii pesukone jo kolmatta kertaa - kuka kumma ne sitten aikanaan vaan viittis silittää...??

Että hei hulinata ja perjantai- päivän huumaa :D!
 
No kylläpä mies on nyt hyvällä tuulella..lähti kertavihjauksella käymään meille kaupasta herkkuja illaksi. Ite siis menossa ryypingille kavereineen illemmalla, ihanko siksi on tommonen vai onks sillä pahanteko mielessä, ts.oottaaks sitä joku vosu siel?
Haluu vetää lärvätsalot ja virua hu krapulassa, laskeskelee että sun hyvä tuuli riittää näin huomenna hoivaamaan sairasta =)



Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille ja myös kärttyisille tädeille :flower: :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mä voin olla hetken sun seurana ennenkö menen saunaan
:heart:

uuu, saunaan :p

no en mäkään tässä oikeastaan enää ehdi olla kun pitää hakea lapset ilttiksestä :D
olin hakemassa jo reilu tunti sitten mutta passittivat kotiin kun olivat menossa liikuntasaliin :D
ja sen takia sinne kerhoonkin halusivat vaikka mulla vapaa, liikuntasali tärkeämpi kuin äidin seura :'( eihän tässä ole selityksen makua, eihän :snotty:
no ei vaan, ihan kiva että viihtyvät ja sainpa käydä rauhassa Ikeassa ilman kiirettä :D
 
"FreezeCat"
kyllä mä silti vielä joskus sitä rakkauttakin elämääni haluaisin :heart:
..:hug:...

Joo, onhan sillä rakkauden tunteella kyllä ihmisen elossa suuri merkitys/vaikutus. Se, että tulee hyväksytyksi sellaisenaan ja saa läheisyyttä ja lämpöä, huolenpitoa ja hellyyttä...ja onhan ne endorfiinit sun muut välittäjäaineet melkoisia voimanpesiä, sitä positiivista draivia kun silloin riittää tasoittamaan vaikka ja mitä...

Mutta - ainakin tällä tuntumalla - mulla vois olla aika vaikeeta lähtee enää suhaamaan ja hakemaan sitä toista puoliskoa, sitä mun kalliota. Jotenkin tuntuis kaikinpuolin vaan iisimmältä semmonen "hoitokaveri"...tai jos sais semmosen seuralaisen, että vois tarvittaessa ihan ulkoiluttaa sitä yöelossa tai leffoissa tai jossain..tai ihan vaan jonkun illallisen merkeissä keskustellen..mutta ei siis sen tiiviimmin että laitettas hynttyyt yhteen saman katon alle...

Mutta eihän se elo noin mene ;)...sillä mitä enemmän vastustaa, niin sitä varmemmin Elämä- veitikalla on yllätystä varalla nurkan takana ja kaikki "periaatteet" menee karvahatun kera syötäviksi :D

(ja tosta nyt ei tainnu saada örkkikään ajatuksenpäästä kiinni, vaan eipä taida haittaakaan :p)
 
IhanaValo
Nonni, pidetään siis lasten kans elokuvailta herkkuineen päivineen..aattelin kyl vaikka porkkanaa silputa kaveriks ettei pelkillä sipseillä mennä :)

Toisaalta on ärsyynnys kun mies menee mutta toisaalta tuntuu että kun kerta on kavereita niin pitäkööt niidenkin kans hauskaa..tekis mieli valittaa muttei oikeen kuitenkaan viittis.
 
...Toisaalta on ärsyynnys kun mies menee mutta toisaalta tuntuu että kun kerta on kavereita niin pitäkööt niidenkin kans hauskaa..tekis mieli valittaa muttei oikeen kuitenkaan viittis.
pitemmän päälle on parasta että nielet sappesi ja annat ukon mennä joskus omiinkin menoihinsa

tai muuten käy niin että kohta sillä ei ole enää yhtään mieskaveria
 
[QUOTE="FreezeCat";28167449]..:hug:...

Joo, onhan sillä rakkauden tunteella kyllä ihmisen elossa suuri merkitys/vaikutus. Se, että tulee hyväksytyksi sellaisenaan ja saa läheisyyttä ja lämpöä, huolenpitoa ja hellyyttä...ja onhan ne endorfiinit sun muut välittäjäaineet melkoisia voimanpesiä, sitä positiivista draivia kun silloin riittää tasoittamaan vaikka ja mitä...

Mutta - ainakin tällä tuntumalla - mulla vois olla aika vaikeeta lähtee enää suhaamaan ja hakemaan sitä toista puoliskoa, sitä mun kalliota. Jotenkin tuntuis kaikinpuolin vaan iisimmältä semmonen "hoitokaveri"...tai jos sais semmosen seuralaisen, että vois tarvittaessa ihan ulkoiluttaa sitä yöelossa tai leffoissa tai jossain..tai ihan vaan jonkun illallisen merkeissä keskustellen..mutta ei siis sen tiiviimmin että laitettas hynttyyt yhteen saman katon alle...

Mutta eihän se elo noin mene ;)...sillä mitä enemmän vastustaa, niin sitä varmemmin Elämä- veitikalla on yllätystä varalla nurkan takana ja kaikki "periaatteet" menee karvahatun kera syötäviksi :D

(ja tosta nyt ei tainnu saada örkkikään ajatuksenpäästä kiinni, vaan eipä taida haittaakaan :p)[/QUOTE]

Mulla tuli tuosta välittömästi mieleen palstan lukuisat alakarva-suuseksi -ketjut :snotty:
 
"FreezeCat"
Mä poistun riekkumaan kans ulos...nuo kaksi pitää ihan armotonta kiekumista tuolla :ashamed: - terkut naapureille :wave: :D - ihan kuin ois isompikin lauma kakaroita pihassa :D :snotty:...

Mihin mä vielä joudunkaan nuiden kanssa :heart: :D...

Pitäkäähän lystiä yllä!
 
no eikö nuistahi emmeistä jonkulaisen pottuvoin saane survastua
Kiitoksia, hyvää muusia oli, nyt on melkosen ähky olo, ku vetelin kyytipojaksi uunimakkaraa ja salaattia :p

onko ne "pilkkikisat" päivällä, illalla, vai yöllä?
tai kenties aamulla :D
No ne alkaa aamupäivällä ja jatkuu yöhon, tai aamuyöhön. Ne ottaa kisaa kuka pilkkii eniten, kuka pilkkii ensin ja kuka pilkkii viimesenä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
[QUOTE="FreezeCat";28167611]:D - sä olet venyttänyt jälkikasvunkin elämänkaarta huolella piiiiitkääääksi :hug: :kiss:[/QUOTE]

Joo, naurettiin sitte yhessä mulle :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä