The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla oli viime viikko lomaa :)
eikä vapaatakaan osunut nyt alkuviikkoon

ruutis ja aries ainakin lomailee

kirahviakaan ei ole näköjään näkynyt päivällä
Niihän nuo lomailee:) Mulla oli nyt pidempi loma 7+2 päivää ja seuraava on kai sitten vasta kesällä joskus, muutama vapaa tuossa nyt tulee olemaan jossain välissä mutta ei mikään pitkä pätkä.
 
Vanhempi poika. Laskettelu päivä oli koulussa ja siellä sattui tapaturma. Pää ja nenä katsotaan.[/QUOTE

Toivottavasti oli kypärä päässä, jotta ei isompia vammoja.
Nenän saa aina suoristettua...
He laski mäkeä sellaisella laudalla. Istuen siis. Kaikki oli laskeneet liian tiheästi ja näin törmänneet toisiinsa ja jätkä sai yhden laudan naamaansa ja toisen takaraivoonsa.
 
Te olette NIIN vuokralla asujia molemmat.
Kiinteistövero on valtion saatava ja jos se jää maksamatta, sitä ei peritä minkään perintätoimiston kautta, vaan se menee suoraan ulosottovirastoon perintäkuluna 12 euroa ja ei tule mitään merkintää tietoihin. :)

V*tutti vaan, kun taas yksi rästilasku lisää.
Ihan omassa kämpässä asun :p

Kyse ei ollu tosta, vaan siitä, et kaiken muun lisäksi unohat :p Aattelepa nyt, olisit voinu sen 12e käyttää ihan johonki muuhun :D Ei sillä, että se olis nykyrahassa iso asija.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
pääsiäinen tulee, ja muita jotain arkipyhiä :)
Tässähän vois jo ruveta miettimään kesälomaansakin,pianhan sitäkin ruvetaan kyselee et millon pidät,ajattelin josko heinäkuun puolenvälin jälkeen joskus tai sitten osissa. Pitäs kyllä keksiä sitten jotain kivaa ja lähteä vaikka jonnekin reissuun mutta olen niin huono yksin lähtemään minnekkään,seurassa olis paljon mukavampaa mutta eipä mun tutut minnekkään lähe kun ovat niin pariutuneet, että eihän ne minnekkään lähe.
 
Tässähän vois jo ruveta miettimään kesälomaansakin,pianhan sitäkin ruvetaan kyselee et millon pidät,ajattelin josko heinäkuun puolenvälin jälkeen joskus tai sitten osissa. Pitäs kyllä keksiä sitten jotain kivaa ja lähteä vaikka jonnekin reissuun mutta olen niin huono yksin lähtemään minnekkään,seurassa olis paljon mukavampaa mutta eipä mun tutut minnekkään lähe kun ovat niin pariutuneet, että eihän ne minnekkään lähe.
meillä on jo kyselty lomatoiveista, eri asia miten ne toteutuu
ja milloin sen tiedon saa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä