V
"vieras"
Vieras
Leukalovesta ei voinut erehtyä, nyt vanhemmiten on perinyt myös isänsä poikkeuksellisen silmien värin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä muiden vauvat oli ihan eri näköisiä, en oikein ymmärrä, miten joku ei omaansa tunne.
Ei ole vaihdokas. Vauva oli koko ajan samassa huoneessa minun ja mieheni kanssa. Itse poistuin vauvan luota vain suihkussa käydessäni ja silloin mies oli sen kanssa. Rannekkeet laitettiin välittömästi syntymän jälkeen ja niissä oli samat numerot.
Kammottava ajatus, ettei vauvaa saisi pitää vierellä koko ajan. Vai onko tuo suomalaissairaaloissa vain yksi vaihtoehto, että lapsen saa halutessaan antaa hoitajien huomaan?
kolme neljästä on niin minun ja mieheni näköisiä että eivät voi olla vaihtuneita, yks lapsista on vain itsensä näköinen, mutta en usko hänen vaihtuneen...oli kyllä muistaakseni kätilöopistolla kansliassa jonkun hetken hoidossa...toisaalta hän oli pitkätukkainen ja melkein viiskiloinen syntyessään, tuskin osastolla oli toista samanlaista samaan aikaan?
ai niin, ja olen neljästi synnyttänyt ja kertaakaan ei olla käsketty rannekkeesta tietoja tarkistamaan. enkä ole niitä tarkistellutkaan!!!! on ne tallessa kyllä...pitääkin tarkistaa onko tuo itsensä näköinen lapsi meidän![]()
"Mari Penttinen epäili asiaa jo sairaalasta lähtiessään, mutta häntä ei uskottu.
- Sanoin asiasta monelle kätilölle, että minulla on valkotukkainen esikoinen ja valkotukkainen vauva oli synnytyssalissa. Miten tämä on näin tummaksi muuttunut.
- Minua vähäteltiin ja naureskeltiin, Mari kertoo ja päätti lopulta uskoa ja luottaa ammattilaisiin."
eivätköhän nuo omia ole . nuorempi syntyi hätäsektiolla, mutta oli ensi hetkestä alkaen miehen
hoivattavana & lisäksi on aina ollut ilmetty isänsä.. joku äiti oli mennyt sanomaan miehelle, että
"on ihan isän näköinen tyttö teillä, vaikka äitiä en ole nähnytkään".
nuorempi taas syntyi alateitse ja oli tiukast vieressäni ensi hetkestä asti, lisäksi oli pari ensimmäistä päivää ihan
ilmetty siskonsa vastasyntyneenä...! niin ja taisi olla ainoa lähes kalju vauva sekä ainoa tyttö huoneessamme![]()