?
..
Vieras
[QUOTE="vieras";28144034]Kuulostaa siltä, että haluat varattuja miehiä siksi, että olet sitoutumiskammoinen. Toisaalta ymmärrän sinua näin paremmin. Moni toinen nainen kuvittelee, että saa miehensä loppujenlopuksi itselleen ja on parempi, että perhe eroaa. Sinulla ei sentään ole sitä ajatusta takanasi. Kun mies on varattu, ei jää yhtä helposti ikävöimään, kun kuitenkin on tehnyt koko ajan "väärin". Sinkkujen kanssa kun voi helposti joutua oikeaan suhteeseen. Tiedän erään miehen, joka tuli tuttuni työpaikallekin, kun ei vastannut puhelimeen. Samainen tuttu(nainen) panee myös varattuja ja nauraa niille naisille, että "luulee, että se mies on ylitöissä". Tuskinpa haluaa oikeaa suhdetta enää koskaan. Sellainen oli, mutta hajosi, joten todennäköisesti ei vaan osaa enään luottaa kehenkään ja kokee, että mikä itselle on tehty, voi sen toiselle tehdä (häntä petettiin).[/QUOTE]
Lueppas mun ihan ensimmäinen kirjoitus tästä aiheesta ajan ja ajatuksen kanssa..taisin mainita että me ollaan yhteisesti sovittu että voidaan pitää hauskaa mutta se ei tule vaikuttamaan nykyisiin suhteisiin (en muista sanamuotoa tarkkaan). Minulla on oma perhe, oma puoliso, omat lapset vaikka ovatkin jo isoja, kotikaupungissani. Toisessa kaupungissa olen muutaman päivän kuukaudesta opiskelun takia
Lueppas mun ihan ensimmäinen kirjoitus tästä aiheesta ajan ja ajatuksen kanssa..taisin mainita että me ollaan yhteisesti sovittu että voidaan pitää hauskaa mutta se ei tule vaikuttamaan nykyisiin suhteisiin (en muista sanamuotoa tarkkaan). Minulla on oma perhe, oma puoliso, omat lapset vaikka ovatkin jo isoja, kotikaupungissani. Toisessa kaupungissa olen muutaman päivän kuukaudesta opiskelun takia