40+ so what wol.13

anuliini tervetuloa mukaan! Meillä onkin samanikäiset vekarat, meidän poika tulee 1v 3kk viikon päästä. :)

CB-digin pakkauksessa luki, että ovistestejä pitää alkaa tekemään kp6 ja niin tein ja tuli heti hymynaama. Ehkä niitä ekassa kierrossa kandeis alkaa tekemään mahd. aikaisin sunkin että sais haarukoitua oviksen ajankohtaa? Imetyksestä mä en osaa sanoa mitään.

ON: Menkkoja ei näy, r-testi negaa. Melkoisia kipuja on siellä sun täällä, mutta eipä tää ihme oo kun tää on eka luomukierto synnytyksen jälkeen. Mä menin minipilsuille ennen kuin oli menkat edes alkaneet ja niistä siirryin myöhemmin normipilsuihin eli eipä oo tullut menkkoja missään vaiheessa. Nyt sitten kroppa heräillee piiiiitkästä aikaa ja se tuntuu. Katotaan nyt miten tää kierto menee loppupeleissä.

anuliini72 tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan:) mun mielestä imetyksestä ei ole mitään haittaa raskautumiselle jos vaan saat bongattua oviksen ja hyödynnettyä myöskin sen :whistle: meillä nuorimmainen tulee 7kk ikäiseksi kohta ja imetys kylläkin loppui jo tuohon 4kk ikään ja kuumeiltu ollaan oikeestaa kokoaika...

Mie sain sitten eilenillalla ja mies olikin yllättävän kiihkeällä tuulella aahh... Sai mamma kunno 40.v lahjan. Nyt sit mentäs dpo 1 eteenpäin...
Täällä ollaan sitten muute pienimmän takii valvottu melkein koko yö|O kun sillä on ollut niin hirveen kuiva yskä että oikeen pahaa tekee :'( täytyy ruveta soittelee lääkäriin aikaa sille.

Niin tänään tää mamma täyttää 40.v

• Tykkää
Reactions: Tepias ja Marza1970
äiskä-73 Onnea! :flower:

anuliini Tervehdys täältäkin :) Ja kommentoisin tuohon ihmisten tökeryyteen. Kuka sen sanoo, että lapset pitäs tehdä nuorena, ja tuo kuinka ajattelemattomia ja tyhmiä ihmiset päästelee suustaan - kaikki ei vain saa lapsia helposti. Tekis mieli kirvata ärräpäitä tähän perään, kuinka ihmiset osaa olla TYHMIÄ!!!

Itse täällä piinailen, rinnat on olleet kipeät. Jätin pillerit pois viime heinäkuussa ja kierron normalisoitumisessa ja kuukautisten oireiden palautuessa siitä on mennyt aikaa tähän asti. Liekö mulla on ollut mitään oviksiakaan tähän saakka... Oon iloinnu kipeistä rinnoista, mutta tänä aamuna herätessä ne oli ihan yhtä lötköt eikä kipeet ku muutoinkaan : / Mutta, mutta; nyt ne on tässä aamun edetessä kipeytyneet - kävellessä sattuu ja tuntuu pinkeiltä... Voi elämän kevät tätä toiveajattelua, että olispa nyt napsahtanut onni :D

Äiskä

Ihanata, että miehesi laittoi matkaan lahjan mitä parhaimman :heart:
Pikkuiselle paranemishalit :kiss:

Ja Anuliini Tervetuloa olkkariimme seuraan mukavaan, plussapuhuria sinullekin :heart: Olen kuullut, että imettäminen saattaisi vaikuttaa raskautumiseen hidastavasti. MUTTA vasta sain kuulla ihania uutisia ystävästäni, neljäkymmentä kohta täyttävästä ja edelleen pienimmäistä imettäen, taisi plussata, olikohan jopa ensimmäisestä yrityskierrosta

Tässä pinossa alkaakin mukavasti kuhista =) Taitaa olla jo usempi piinailulistalla!

Met selvisimme kuumeesta ja aloittelemme hiihtoloman viettoa

Tepias Peukutukset, kuulostaa lupaavalta!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mä alan epäilemään, että en LH-huipusta huolimatta ole ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Menkkoja ei nimittäin ole vieläkään kuulunut. Kovia kipuja oli silloin hymynaaman saamisen jälkeen, mutta ehkä sieltä ei silti irronnut munasolua? Saas kattoa nyt miten pitkä tästä kierrosta tuleekaan... Ihmeellistä on se että mulla on yllin kyllin menkkakipuja kuitenkin, mutta ne ilmeisesti johtuvat vain siitä että luonnolliset hormonit jylläävät kropassa pitkästä aikaa. Tällaisia pohdintoja mulla ollut tässä ja tekis mieli mennä gynelle ultraamaan munasarjat/kohtu, jotta näkis mitä siellä tapahtuu, mutta aika aikaista sille. Ehkä jos ei ole vuoto alkanut ensi viikon loppuun mennessä, niin voisi miettiä sitäkin. Aiemmin kun lopetin pillerit (siis silloin kun alettiin yrittämään ekaa), niin napsahdin ekasta kierrosta heti raskaaksi eli silloin ainakin ovuloin. Silloin tosin seksiäkin oli varmaan joka päivä eli vähän eri tilsu kuin nyt. :LOL: Se raskaus meni myöhemmin kesken, mutta pointtina se että viimeksi pillerien lopetuksen jälkeen kierto palautui ainakin suht normaaliksi samantien. Nyt ilmeisesti ei todellakaan näin ole käynyt. Onneksi jätettiin ehkäisy pois jo nyt eikä joskus syksyllä niinkuin alunpitäen ajateltiin, koska tässähän voi mennä aikaa että kierto stabiloituu.

Se olis kuulkaa naiset pärrrjantai! :popcorn: Ihanaakin ihanampaa viikendiä kaikille!

Mistä te muuten revitte noita cooleja emoticoneja? Onks ne jotain hotmailin defaultteja? Mä käytän skypeä eli enpäs noita osaa käyttää.

Anuliini72 Tervetuloa meidän kanssa kuumeilemaan:wave:
Äiskä73 Onnea onnea hurrrrrjan paljon:flower:
Onnekasta piinailua kaikille:kiss::heart:
Miulla täti jo laittanut toisen jalan oven väliin..sen verran "munia" pakottaa ettei voi erehtyä:'( Meidän hoidot hieman siirtyivät tai eka käynti kun lekuri sairastu ja pitänee lomaa saikun päälle mutta ei tuo hirveesti masentanut kun sen päätöksen on kuitenkin tehnyt että hoitoa yritetään hedelmällistä toivottavasti sellaista:heart:
Nyt nakkaan peffan kenttään ja katsastan telkkua hetken aikaan=)

• Tykkää
Anuliinille lämmin tervetulotoivotus
ja äiskälle päivän myöhässä tulevat onnittelut

täällä vielä koko sakki unessa paitsi minä joka olen jo kahvit kerinny kuilaseen kiduksiini.
Eilen mies oli jotenkin niin väsy niin toivon jospas hän tänään sitten jaksais olla mun kanssa iltaa istumassa olis ihan kiva vaikka korttia pelata tai tota sähköstä dartsia nakella...nooh tiiä sitten
mutta ihanaa lauantaita kaikille ihanille naisille eli meille

• Tykkää
sunnuntaiaamu ja lunta tupruttanut sitten niin maan perusteellisesti huh huh sentään.Oli jo illalla aikasta myräkkä.
Ihana lauantai oli rakkaan miehen kanssa kyllä eilen,sain minäkin jo aamusesta sitten parvella nauttia miehen kanssa

Sitten mies teki ruokaa ja minä hiukka imuroin ja tiskailin siinä ja ilta oli ihuna.saunottiin,naukkailimme teräviä ja tehtiin pizzaa ja pelailtiin pleikkarilla buzzia,eli siis kaikin puolin onnistunut ilta kera maailman rakkaimman ihmisen.
Pitäis mennä autoa lumesta putsaamaan kun ikkunasta vaan katselee ei oikeastaan huvittas pätkääkään mennä kahlaamaan lumeen.
Nyt aamukahveelle niin siitä se alkaa tämäkin päivä sitten.en vaan ymmärrä mikä siinä on että vaikka on viikonloppu ja sais nukkua niin taas olin jo klo 06 jalkeilla eikä unettanu lainkaan enää.

Marza Se on se ihana keltainen mollukka taivaalla, joka herättelee Meillä ainakin alkoi jo kuhina ennen kuutta ja kun mie niin tilasin piiiitkkäään aamun :D Pitäisi asennoitua ja kohta puolin lähteä järvelle hiihtelemään...

Mitä Sirppuliinille kuuluu? Vieläkö oireita? Toivottavasti kierto ei turhaan pitkity.... tai saisihan se sen 9kk pitkittyäkin, jos vain pienen pieni olisi matkassa :heart:

Näitä hymiöitä haen googlesta, esim: Your Smileys. Free Additional Smileys for Forums. Beautiful Dolls
Sieltä vain valkkaamaan ja maalaat, kopioit sen osuvimman ja liität tänne tekstikenttään

Ja piinailijat Onko oireita?

• Tykkää
Reactions: Tepias
oliivitar Hiihtolenkki järvellä kuulostaa ihanalta. Täällä tosin pyryttänyt sen verran lunta, että me ei olla viitsitty mennä vielä mihinkään. Nyt näyttäs tyyntyvän eli pojan päikkäreiden jälkeen voisi hipsiä ulkoilemaan.

Kiitos emoticon-vinkistä! Mä en nyt tosin saanut sieltä liitettyä mitään tähän hätään, käsi mikä käsi.

Mitä omaan oloon tulee, niin ei mitään uutta auringon alla. Ei menkkoja, plussaa tai mitään muutakaan. Olen lopettanut testauksen ja odottelen nyt vaan että josko menkat alkais ens viikon loppuun mennessä. Jos ei, niin sit vois miettiä gyne-visiittiä taasen. Mulla on alaselän särkyä aina välillä ja muniksista vihloo silloin tällöin, mutta muuta ei ole sillä osastolla. Kokeilin jo kohdunnapukkaakin ja se oli kova, korkealla ja kiinni toissapäivänä ja eilen se tuntui musta vähän pehmeemmältä ja avonaisemmalta..? Voiko olla? Mua on kyllä myöskin sänkyhommat kiinnostaneet viime aikoina että näinkö siellä nyt olis joku vähäkipuinen ovis. Kuka näistä tietää. Aijoo ja olihan mulla vähän sellasta venyvää valkkariakin tossa eilen et kyllä tää vähän ovikselta haiskahtas. Testejä en ikävä kyllä ole tehnyt. Jaksa tehdä enää yhtään testiä - tuli testauskiintiö täyteen. En olis uskonut tätä ikinä sanovani. :LOL: Mut joo taitaa olla anovulaarinen kierto tai sit muuten hämärä kierto. Ei tässä auta kuin odotella.

Hei ja aurinkoista Sunnuntaita kaikille:heart:

Siivoiltu on tänään ja huppu ilma tuulettaa kaikki mitkä irti saa ja petivaatteet myös :)
Marza huippuu että haspendin kanssa saitte vietettyä laatuaikaa=)
Olivitar Nyt on hyvä hiihtoilma eli muksaa hiihtolenkkiä siulle.

ON: tätiä oottelen vielä tulevaksi ja eiköhän se kurjake aina tänne tiensä osaa :(
Tietenkin aina välillä aattelen että NYT tärppi kävi mutta realistinen täytyy olla kuitenkin..."munia" juilii ja jalkoja/selkää pakottaa että menkka oireita on :(
Nyt kaffia ja jatkan hieman vielä pyykkien kera touhuilua.

Sunnuntai 3.3.2013
Nimi / ikä...........Kp.........yritysk.

anuliini72 (41)..............kp?/?...............yk?
Oliivitar (42)................kp8/28-34............yk3
Minttu71 (41v)............kp15/30.......yk3
Sirppuliini (40).............kp17/28...........yk1
Tepias (42)....................kp24/26-29........yk8
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (42)....kp27/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........k38/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp38/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (40)..............kp23/30......yk4
tattinen (42)................kp29/28..........yk28
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)....................kp23/30..........yk2v
Fiialiia (40+).................kp33/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42).......kp?/25-27.....yk5

Piinailupäivät

äiskä-73..........dpo4
*mur-mur*.......dpo5

Viimeksi muokattu:
Sirppuliini - haluatko olla tuolla RKTT-listalla vielä..en ihan varm ollut kierrostasi?..

äiskän lisäilin RKTT-listalle..ONKO MUITA HALUKKAITA?..mieluusti lisäilen.:)

anuliini - laittelin siut listallle..onko Ok?:wave:
..ilmoitteletkos vielä: kiertopäiväsi, kierron pituuden ja yrityskerrat?

Niin meni nopsaan meidän Kolin viikonloppu..mentiin ja heti piti olla jo pois poikkeen lähdössä: /..se olikin vajaa 2vrk.
Kiva pikaloma kumminhin.=)
Vaan onneksi loma vasta alkaa tänään, keksitään jotahin kivaa perheen kera.:rolleyes:

On..taisi muutaman kuukauden unosolta heräillä miun munasarjat..lomareissulla ihan hir-ve-ää hikeä pukkasi kokoa ajan ja lämmöt nousikin perjantaina(olettettu ovis tiistai)..muutoinhin pikkasen aran oloiset munasarjat - esim. kakkoshädällä käydessä ihan t u n t u u:$..ja tisuthin kipeytyi - nyt ehkä dpo6..niin niin..ei pi-täis alkaa kuvittelemaan mitään kummia..on vain liikaa aikaa miettiä ja sitten käy hassusti - pää pilvilöissä ja kaikenlaista "haaveilua" pitkilleen ilmassa..voi voi:ashamed:

Olin aikas väsy kun kotio palailtiin ja niinhän siinä kävi, että syönnin päälle pötkähdin soffalle klo. 17.30 jälkeen..ja heräilin vasta klo. 21!!!:O

..nyt unukka karussa..pöh..mut-ta..miulla on pikkasen kaffelikööriä jemmassa mökkireissun jäämisiä..taidanhin sitä ottaa sen pikku snapsilasin verran:p..jospa se unen toisi..ja on se ainahin namia, jäi nuo iltakaffeetkin juomati.;)

Nati nati ihunat..saataispa plussia pinoon pian.:):heart:

Ps. ilmoitekaas jos listan päivitykset ei paikkansapitävät..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
mur-mur enpä tiedä minäkään kierrostani sen enempää kuin sinä. :D Ihan hämärä kierto ja ei hajuakaan mitä tapahtuu. Mut voi poistaa piinailulistasta - ei tässä enää mitään piinailtavaa ole. En ole kylläkään ovuloinut silloin kun sen hymynaaman sain eli olen saattanut ovuloida myöhemmin tässä kierrossa tai sitten en. Kaipa tää kierto joskus päättyy. :p

mur-mur kiitos onnitteluista =)
Niin ihmeellinen on tämä meidän keho että ei sitä koskaan tiedä mitä siellä tapahtuu... rauhallinen :hug: täältä mur-mur ja seuraillaan tuntemuksia :heart:
Kiva että teillä oli mukava reissu :) ja mukavaa lomaviikkoa.

Täällä lomaviikko meni jo ja sekin sairastellessa, pienimmällä tuo räkätauti niin kovassa että kolmena päivänä oksennellut limaa ja nytkin juuri sain sitterin päälisen pestyy ja kuivattua että tällee täällä plääh...:( toivottavasti kohta menee ohi.

MUKAVAA VIIKKOA IHUNAISET :heart:

Voi voi kun meinaa ottaa haaveilu ihan vallan mur mur:in mielessä..tähän jää koukkuun siis he***tin helposti jos yhtään antaa silleen löyhiä naruja..voihan p**ka:(

Miulla vielä muutama testikin kaapin kätköissä ja nyt kovasti polttelee, polttelee..mie en ala!!!!!!!:headwall:..:ashamed:

Jospa mie kohta järkiintyisin taas..huomenna nimittäin soittelen Kys:ille missä viipyilee kirjeeni niistä ajoista: Gastroon, Spiroon ja vattan ultraan?..nyt vain haaveillaan, että pääsisin nopsaan puukon alle..näin=)
..paino ei ole noussut ja sen pyrinhin pitämään näissä luvuissa leikkaukseen asti..jos muutaman kilon putoaisi, olisi hywäinen kyllä.

..aamusta selkä niiiiin kipiä ja niiiin tyypilisiä täti jomotuksia alavattalla:$..ei kuitenkaan vielä tarvihteis tulla - kp:t vasta 19..

Mukavaista päivää ihunat!:kiss:
..mie kun heräilin n. 1h sitten:whistle:..oli mökki hiljainen - miestä&poikasta näy missään..ovatkohan pulkkamäessä, sukset ainahin omilla paikoillaan eteisessä?..

Minua vaan vätystäis kovin, hauuuukotus|O..sillähän tuo "mielikuvitus" saahin vallan..kun muistelen niitä muinoin olleita tärppi oireitani..voi hyväinen aikanen sentäis, tätä ihmisen eloa aina välistä..:rolleyes:

((muoks))kaupoilla olivat mies&poikanen;)

Viimeksi muokattu:
Marza Se on se ihana keltainen mollukka taivaalla, joka herättelee Meillä ainakin alkoi jo kuhina ennen kuutta ja kun mie niin tilasin piiiitkkäään aamun :D Pitäisi asennoitua ja kohta puolin lähteä järvelle hiihtelemään...

Mitä Sirppuliinille kuuluu? Vieläkö oireita? Toivottavasti kierto ei turhaan pitkity.... tai saisihan se sen 9kk pitkittyäkin, jos vain pienen pieni olisi matkassa :heart:

Ja piinailijat Onko oireita?
Oireita on pinkeet rinnat, ja ehkä on kasvaneet... Mutta ne monesti turpoaakin ennen kuukautisia. Näytti vain tuossa eilen ku saunaan olin menossa, että normaalia isommat ois ollu... Mutta kuukautsia odotellessa - tässä pitäs alkaa 5-7.3.

Maha ollut lauantaista asti sekaisin. Ja nyt kipeytyi jo parantunut selkä/kylkilihas... Pistää oikeaan kylkeen. Liekö se mitään tähän asiaan liittyvää, vaikea sanoa :D Ja tuntuu alavatsa kireältä (kovalta...). Heti ku syö, ni tulee maha kipeäksi, aijai... : /
Mutta jokainenhan meistä on varmaan jo todennut, mitä ne psykologiset oireet on....

Viimeksi muokattu:
Tepias - mutta s i l t i k i n, sitä haluaa uskoa&toivoa, että olisi ne oirehet sillä kertaa juurikin SITÄ.:heart:
..ja se meille sallittakoon:)

Mie kepitän:stick:sen akan-hupakon siun nurkiltais pois poikeen, huuuuuus!!!=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Tepias sulla on nyt tosiaan piina piina päivät menossa kun täti ovella ja olo ihankuin ois raskaana :popcorn: Toivotaan että täti pysyy vaan poissa teidän ovelta :mad: TSEMPPIÄ SINNE :heart:

Niin se mur-mur on että tämä meidän mieli tekee aina niitä kepposia kun oikeen kovasti toivoo sitä pientä nyyteröä... se kyllä sallitaan :kiss::heart:

JA NYT TÄÄLTÄ ISON ISOT PLUSSA TOIVOTUKSET TEIDÄN IHANILLE RASKAUS OIREILLE

Hei kaikille, vanhoille ja uusille!
Ja tervetuloa palstalle, kaikki uudet.
Täällä kp6. Yrityskierto ei kuitenkaan vaihdu, koska mitään toimintaa ei viime kierrossa ollut (on tällainen tavataan-ei tavata -suhde exän kanssa - joka siis hyvin tod.näk. ei tule saamaan lapsia). On alkanut aika tavalla vallata matalpaine mieltä - ja siis hurjan hurja pelko siitä, että jään ikuisesti lapsettomaksi.
Vaan pitäkää te lippua korkealla!

Yhteistyössä