• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
siinähän se viikko meni,ihan kiva reissu mutta en tiedä menikö sitten niin hyvin,tai silleen meni hyvin kun ei mitään katastrofia sattunut mutta en palanut kotiin kovin iloisissa merkeissä eli luvassa on sitten ehkä itkua täälläkin(taas vaihteeksi) anteeksi jo etukäteen siitäkin.
Meille saa purkaa tunteitaan, ollaan kuunteleva ja kannustava yhteisö :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Olisit käynyt, täällä oltiin kotosalla ja paljon ollut viikolla touhua :)
Joo oisin soittanut et tuuppas hakee täältä kun ei toi matka niin pitkä ole...jotenkin hassua nähä kyltti mis luki Kalajoki ja sit kilometrimäärä kun tuli mieleen et siellä se Aries jossain asustelee,sama ku Tampereella junan vaihtoa ootellessa kävi mielesssä et täällähän ne ketjulaiset...

Viikko meni niin nopeesti joka päivälle jotain ja iltasin rentoa oloa,todella ihana loma mutta valitettavasti se ei nyt päätynyt ihan toivotulla tavalla:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28134461:
Okei. Mutta miksi vaatekaapin ovikin piti ottaa pois ? :D
No en kanssa tiedä. :D Siivosin täällä eilen ja tänään sitten laitoin viestin, että "Siivosin kaapit ja lipastot. Täällä on sinun tavaroitasi, olen pakannut ne laatikoihin, tule hakemaan, kun ehdit. Jollet halua säästää, voin heittää roskiin - ilmoittele!"
Paukkasi sitten kymmenen maissa paikalle peräkärryn ja nyxänsä kanssa riehumaan, että hän hakee kaiken omaisuutensa, mitä täällä ikinä on. Laatikot vei, parit taulut seinältä ja repäs mun vaatekaapin oven saranoitaan.
Autotallistakin vei kaikenlaista ja hakee kuulemma pakastimen sieltä huomenna... Mun autoakin jo tongittiin, mutta sieltä ajoin ne pois.
On se nyt perkele, millasen ihmisen kanssa on mennyt lisääntymään. :D
 
No en kanssa tiedä. :D Siivosin täällä eilen ja tänään sitten laitoin viestin, että "Siivosin kaapit ja lipastot. Täällä on sinun tavaroitasi, olen pakannut ne laatikoihin, tule hakemaan, kun ehdit. Jollet halua säästää, voin heittää roskiin - ilmoittele!"
Paukkasi sitten kymmenen maissa paikalle peräkärryn ja nyxänsä kanssa riehumaan, että hän hakee kaiken omaisuutensa, mitä täällä ikinä on. Laatikot vei, parit taulut seinältä ja repäs mun vaatekaapin oven saranoitaan.
Autotallistakin vei kaikenlaista ja hakee kuulemma pakastimen sieltä huomenna... Mun autoakin jo tongittiin, mutta sieltä ajoin ne pois.
On se nyt perkele, millasen ihmisen kanssa on mennyt lisääntymään. :D
Voi apua! Kuulostaa kyllä kieltämättä erikoiselta tapaukselta :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Joo oisin soittanut et tuuppas hakee täältä kun ei toi matka niin pitkä ole...jotenkin hassua nähä kyltti mis luki Kalajoki ja sit kilometrimäärä kun tuli mieleen et siellä se Aries jossain asustelee,sama ku Tampereella junan vaihtoa ootellessa kävi mielesssä et täällähän ne ketjulaiset...

Viikko meni niin nopeesti joka päivälle jotain ja iltasin rentoa oloa,todella ihana loma mutta valitettavasti se ei nyt päätynyt ihan toivotulla tavalla:'(
Olisin voinut hakea.. Mutta paljon :hug: :heart: sinulle!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä