The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en kanssa tiedä. :D Siivosin täällä eilen ja tänään sitten laitoin viestin, että "Siivosin kaapit ja lipastot. Täällä on sinun tavaroitasi, olen pakannut ne laatikoihin, tule hakemaan, kun ehdit. Jollet halua säästää, voin heittää roskiin - ilmoittele!"
Paukkasi sitten kymmenen maissa paikalle peräkärryn ja nyxänsä kanssa riehumaan, että hän hakee kaiken omaisuutensa, mitä täällä ikinä on. Laatikot vei, parit taulut seinältä ja repäs mun vaatekaapin oven saranoitaan.
Autotallistakin vei kaikenlaista ja hakee kuulemma pakastimen sieltä huomenna... Mun autoakin jo tongittiin, mutta sieltä ajoin ne pois.
On se nyt perkele, millasen ihmisen kanssa on mennyt lisääntymään. :D
OMG :O

:hug: :hug:

onkohan pinna vähän piukalla :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28134546:
Mä sillon joskus aikoinani kun erosin ensimmäisen kerran,halusin päästä mahdollisimman helpolla,joten luovutin kaikki tavarat pois. Tai jäi mulle olohuoneeseen matto ja töllö :D
Jos tuosta pääsisi eroon ihan vaan tavaralla, saisi viedä ihan kaikki täältä maasta lattiaan ja auto siinä samalla, jos talon jättäis paikoilleen, mutta tuosta ei tavaralla/rahalla tunnu pääsevän eroon.
 
No riskin otin ja nyt meni näin,ei tää mikään päähänpisto ollut että ihan pitkän pohdinnan tulos että reissu tehdään mutta en ajatellut ihan tätä lopputulosta. En kadu,ainakaan vielä et lähin mutta ei vaan olis voimia kavuta ylös.
nyt vaan pikkuhiljaa ylöspäin :hug:
toisaalta, nyt voi "unohtaa" vaikka ei helppoa olisikaan ja jatkaa eteenpäin
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28134680:
pööö....

Tsihautin sidukan ku tulin kotiin ja toinen tarvii varmaan vielä maistella ennen nukkumaanmenoa :)

Mitäs tänne?
:kiss:

mäkin tsihautin juuri ekan, toinen vielä olisi kaapissa :)

eipä tänne mitään ihmeellistä :)

mites työpäivä meni kun huonolla mielellä olit menossa?
 
:kiss:

mäkin tsihautin juuri ekan, toinen vielä olisi kaapissa :)

eipä tänne mitään ihmeellistä :)

mites työpäivä meni kun huonolla mielellä olit menossa?
:kiss:

Kyl se sit ihan hyvin, oli kuntoonlaittoa, niin heiluttiin pesulassa ensin, sitte taukoiltiin kunnolla ja oltiin vähän sorttaamassa. Toisaalta vähän vituttaa se ens viikko, mut minkäs sille sitte mahdat, eipä se surkuttelusta ainakaan parane, joten leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :D

Mun mieli parani vielä, kun lähdettiin kotiin. Mun ihana työkaveri (62-vuotias "pappa") sano mulle, että mä ainakin aion sitte heti alkuviikosta sanoa niille pomoille, että soittavat sut töihin ja teen kyllä selväksi, että sä olet hyvä työntekijä.. :) Noita sanoja jo pitää arvostaa, kun kuulee ne ihmisen suusta, joka on koko ikänsä tuossa hommassa ollut.


Ainiin ja kiitos kovasti kaikille onnitteluista :kiss: :heart:

Vaikkei nää synttärit ny mennykkää ihan niinku strömsössä, niin tästä on suunta vaan ylöspäin ja otan sitte huomenna osan takasin ja sitten myöhempänä ajankohtana vähän lisää, jos saadaan ihmiset liikkeelle samaan aikaan.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28134800:
:kiss:

Kyl se sit ihan hyvin, oli kuntoonlaittoa, niin heiluttiin pesulassa ensin, sitte taukoiltiin kunnolla ja oltiin vähän sorttaamassa. Toisaalta vähän vituttaa se ens viikko, mut minkäs sille sitte mahdat, eipä se surkuttelusta ainakaan parane, joten leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :D

Mun mieli parani vielä, kun lähdettiin kotiin. Mun ihana työkaveri (62-vuotias "pappa") sano mulle, että mä ainakin aion sitte heti alkuviikosta sanoa niille pomoille, että soittavat sut töihin ja teen kyllä selväksi, että sä olet hyvä työntekijä.. :) Noita sanoja jo pitää arvostaa, kun kuulee ne ihmisen suusta, joka on koko ikänsä tuossa hommassa ollut.
tosi kivasti sanottu :heart:
 
Tsemppiä
Nyt Tinku vaan leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja! Miehiä on maailmassa kuin meressä kaloja ja jos yksi jamppa ei tajua sinun päällesi, niin moni muu varmasti tajuaa ja kohtelee sinua ansaitsemallasi tavalla!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä