"Kuottarulla"
Mää annoin palautetta aika tuohtuneesti Oulun Stockmannilla maanantaina. Valitsin Vero Modan vaateosastolta 2. kerroksesta itselleni puseron, sovitin sitä ja eiku kassalle maksamaan. Kassalla sain seisoskella aika pitkään, kun ainoa myyjä, joka oli lähistöllä, palveli kieli ruskeana tällaista "hieman arvokkaampaa rouvaa". Tämä myyjä kyllä huomasi, että odotan kassalla, mut ei tehnyt elettäkään, että olisi tullut nopeasti rahastamaan ostokseni. Kun myyjä sai minkkiturkkirouvan saateltua takaisin pukukoppiin, hän asteli kassalle luokseni, siirsi puseroni tiskiltä syrjään, ja sanoi: "Tuolta tulee varmaan tuo toinen asiakas ihan kohta maksamaan." Sen jälkeen hän käveli pokkana vaan pois palvelemaan taas sitä hienoa rouvaa. Mä olin niin äimänkäkenä, etten saanu hetkeen sanaa suustani. Siihen juoksi hätiin yksi toinen myyjä sitten, joka oli huomannut tuon tilanteen, ja pyyteli niin vuolaasti anteeksi, että ostin sitten kuitenkin sen puseron, vaikka tarkoituksenani oli lähteä kävelemään ja jättää se siihen tiskille. Sain onneksi vielä hieman alennusta hyvitykseksi. Kylähän mää olin vihanen!