Joo, mutta kyllä ne hymyt ja kiitokset asiakkaaltakin irtoaa helpommin jos itse on jo alusta asti aloittanut asioinnin positiiviselta pohjalta. Tietty kaikki ei halua mitään ihmeempiä, mutta ne jotka haluaa on vaikea parissa minuutissa vaihtaa latua parempaan suuntaan jos ensimmäisenä on murahdus ja katse vaeltelee pitkin seiniä.mille instanssille me saadaa valittaa niistä asiakkaista jotka ei tervehdi, ei katsekontakstia ja mutisee jotain kun kertoo hintaa.. saattaa joskus se saatanaki sieltä kuulua..
ja juu mä oon ollu aspa-tehtävis koko mun työhistorian ja aina tervehdin ja hoen kiitosta välillä niin et unissanikin varmaan hoen kiitosta.
Kunnioitan kyllä asiakaspalvelijoita, etenkin jos he muistavat että yksittäin he luovat koko ammattikuntaa koskevaa mielikuvaa, niin tyhmä en ole että kuvittelen nyt kaikkien kassojen olevan epäkohteliaita, mutta kyllä se kolauksen aiheutti siihen upeaan käsitykseen joka tähän asti heistä oli.