Ehkä tämänkin voi laittaa Mun evääni tänään (joita en kerinnyt syödä).Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23312868:Multa löytyy myös japanilainen astiasto, mutta sitä tulee jostain syystä harvemmin käytettyä. Ehkä siksi, että ne astiat on kaapissa ylimmällä hyllyllä
Suklaapipari on yhdyssana.
Ai jahas!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28107751:Kameran tyhjennystä. Pari aamiaista:
Yhtenä iltana iltapalaksi kakkua ja mansikka-shamppanjateetä:
Lounaita ja päivällisiä eli vanhan ajan tyyliin lihakeitto luomunaudan lavasta:
Karitsalihapullia tomaattikastikkeessa:
Kinkkupastaa:
Kreikkalainen salaatti paahdetun ruisleivän kanssa:
Naudan ulkofilepihvi, kermaviilikastike ja vohveliperunat:
Uunikasviksia ja sitten sitä uutta "lihatonta lihaa" eli quornia vai mitä se nyt olikaan?
Karjalanpaistia ja muusia:
Mä rakastan "mummoastioita". Tänään huusin kokoelmaani vähän lisää :heart: :Ai jahas!
Nams, kaikki niin herkkua ja hienosti esillä
Täytyypä lähteä jääkaapille
Btw...On muuten aiwan älyttömän kauniita astioita!
Kyllä näissä on vaan sitä jotakin, huoh! Voi ristus tuota keskimmäistä settiä! Rokokoohan nyt ei koskaan poistu muodista! Meiltä löytyy pari hianoa, itsemaalattua "sukuastiastoa" (kannun olen jo rikki saanut). Vois kyllä huutonetistä tiirailla, sieltä saattaa kyllä löytää aarteita=) Jospas vaikka uuden saman sävyisen kannun:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28107784:Mä rakastan "mummoastioita". Tänään huusin kokoelmaani vähän lisää :heart: :
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28107784:Mä rakastan "mummoastioita". Tänään huusin kokoelmaani vähän lisää :heart: :
Ei kestä, käsin tiskattavia.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28123374:Kestääkö nuita konneessaa ryrryyttää?
Kaunista...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28107784:Mä rakastan "mummoastioita". Tänään huusin kokoelmaani vähän lisää :heart: :
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28123545:Ei kestä, käsin tiskattavia.
Kaloja ja laivoja
chipsKaloja ja laivoja
Mikä siinä Mummeliisassa oli vikana?Olen täysin eri mieltä kanssasi. Kaipaan niin kovin Mummeliisan ruokakuvia (ne olivat aina parhaat ja herkullisimman näköiset), ohjeita, arvosteluja, muiden kannustamista ja sensellaistelua.
Miten niin vikana?Mikä siinä Mummeliisassa oli vikana?
Liikaa maneereja samassa kommentissa, sori, mutta mummeliisa-imitointisi ei vakuuta.Olen täysin eri mieltä kanssasi. Kaipaan niin kovin Mummeliisan ruokakuvia (ne olivat aina parhaat ja herkullisimman näköiset), ohjeita, arvosteluja, muiden kannustamista ja sensellaistelua.