Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Pakko vielä laittaa kuva näistä meidän "kalapuikoista" itse tehdyt ovat parhaita.
Ja nyt mun alkoi tehdä mieleni rapupihvejä!!!

Meillä on tämä murkinapuoli ollut toistaiseksi kuopuksen harteilla ja ne kerrat, kun mä olen kokkaillut, meillä on ollut aina muitakin syömässä eikä ole tullut otetuksi kuvia annoksista. Jospa tässä kohta taas ryhdistäytyisi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28195842:
Ja nyt mun alkoi tehdä mieleni rapupihvejä!!!

Meillä on tämä murkinapuoli ollut toistaiseksi kuopuksen harteilla ja ne kerrat, kun mä olen kokkaillut, meillä on ollut aina muitakin syömässä eikä ole tullut otetuksi kuvia annoksista. Jospa tässä kohta taas ryhdistäytyisi.
Siis noi oli niin hyviä...kyllä vaan kannattaa itse tehdä tuo pikkuinen vaiva :)
Teet sitä mukaa kuin voimat antavat joustoa.

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28203946]Mistä kaukaa tuotuja? Ei kovin sesonginmukaista lähiruokaa.[/QUOTE]
Muistaakseni Hollannista. Ja juu, ei sesongin mukaan eikä lähiruokaa. Tosin kotimaisia karhunvatukoita en muista nähneeni kesäisinkään missään myynnissä. Mutta eipä mun aamiaiseni muutenkaan (kahvi, tuoremehu, hedelmät) ole kovin lähiruokaa :ashamed:

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28203945]Pitääkin käydä katsomassa. Jospa sitä innostuisi itsekin syömään terveellisempiä aamiaisia, jos jääkaapista löytyisi tuoreita marjoja.[/QUOTE]
Mä en syönyt arkisin aamiaisia yli kolmeenkymmeneen vuoteen, mutta nyt olen opetellut tavan uudelleen. Ja helpommin menee aamiainen alas, jos siinä on tuoreita hedelmiä ja/tai marjoja. Onneksi kohta on taas kesä :cool:

[QUOTE="vieras";28195250]Mitä Kinuskikakku piti sisällään? :) Onpa superherkullisen näköinen :)[/QUOTE]

Tässä kakussa oli pojan toivomuksen mukaan toisessa välissä banaanisiivuja ja toisessa mansikkaa ilman kermaa, siis ihan peruskakku. Poika kun ei noita mousse tai kerma juttuja oikeen perusta tuolla kakun välissä.
Kukat piti vielä kiireessä väsätä kun pursotus meni hiema toispuoleiseksi ja koitin saada kukilla korjattua asiaa :)

Mä aina nitä kakkuja vaan tänne laittelen ku nämä kaikki kuvaan,mut ruokia en muista koskaan kuvata tai sit en ehdi ku oon jo syöny sen.

Hauskaa huomata kun jonkun kakun tekee niin heti melekin perään tulee joku ja kysyy lähes samanlaista kakkua. Ja tässä yksi hyvä esimerkki siitä.

Välissa valkosuklaa-mascarpone- ja mansikkamousse survotusta mansikasta.

Yhteistyössä