Paljon maksaisit käytetystä vk-haalarista? kalliita..

• Viestiketjun aloittaja köyhäkö lie
  • Ensimmäinen viesti
köyhäkö lie
Olen etsinyt lapselle vk-haalaria fb-kirpoilta mutta myyjät pyytävät 80e käytetyistä haalareista. Oletan että nämä on siis yhden kauden käytössä olleita jos noin kovan hinnan kehtaa pyytää, silti tuntuu kalliilta.

Mutta johtuuko se vain minun köyhyydestä ? :)

"höh"
jännä ku tääl aina kaikki vastaa et "no ihan vähän ja korkeintaan en sitäkään", mut silti niitä noilla porsashinnoilla joku ostaa ja vielä useampi myy. Ja miksi ei myis ku joku dorka ostaa.

Ja kato huutiksesta, siellä on edullisiakin.

Parikymppiä. Saman huomion tehny että todella paljon pyydetään käytetyistä. kaupasta saa halvemmalla uuden samanlaisen. Tarjouksesta. Jos vaikka maksaa vähän yli 100e uutena niin 80e käytetystä on tosi paljon, vaikka ois yhdellä ollu ja hyvässä kunnossa.

"vieras"
Olen maksanut 30-70 euroa (postikuluineen) Erittäin hyväkuntoisia kummatkin.

Jos uusi maksaa 120euroa (eli 2x120 yht 240 euroa) ja saan molemmille lapsille hyväkuntoiset käytetyt alle 100 eurolla olen tyytyväinen.

Mulle on käytetyssä kipuraja 40-50e ja siis silloin pitää olla ns merkkituote, hyödynnän alennusmyyntejä ja vähän edullisempia merkkejä uutena mieluummin. Käytetty on kuitenkin käytetty, vaikka olisikin ollut vain kauppavaattena yms..

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Näkee jo siitä että samat vaatteet ovat tuola kirpulla myynnissä aina vaan. Kukaan ei huoli niillä hinnoilla.
Emmä tiiä, aika hyvin tuntuu po.pin, molon ja tocketin haalarit kulkevan, vaikka pyyntihinta on mitävaan 50-100 ->. Itse olen myynyt käytettynä 60€ ostamani, haalarin jota käytettiin yksi talvi, eteenpäin 75€ ja vieläpä moni oli maksamassa :) sainpa sitten ostettua pojalle täksi talveksi kirpparilta uuden (laput kiinni), "ilmaiseksi" ja edelliselle puvulle ei tullut käyttöhintaa ollenkaan ja voiton puolelle.

[QUOTE="Vieras";28108346]Emmä tiiä, aika hyvin tuntuu po.pin, molon ja tocketin haalarit kulkevan, vaikka pyyntihinta on mitävaan 50-100 ->. Itse olen myynyt käytettynä 60€ ostamani, haalarin jota käytettiin yksi talvi, eteenpäin 75€ ja vieläpä moni oli maksamassa :) sainpa sitten ostettua pojalle täksi talveksi kirpparilta uuden (laput kiinni), "ilmaiseksi" ja edelliselle puvulle ei tullut käyttöhintaa ollenkaan ja voiton puolelle.[/QUOTE]

Teillä ei varmaa oo ni tarkkaa porukkaa. Tossa vakiokirpulla käy paljon porukkaa ja itekki tulee pyörittyä. Huomaa että tietyt pöydät ei tyhjene hintojen takia. Sama valikoima aina. kovia hintoja nimittäin.

"Vieras"
Teillä ei varmaa oo ni tarkkaa porukkaa. Tossa vakiokirpulla käy paljon porukkaa ja itekki tulee pyörittyä. Huomaa että tietyt pöydät ei tyhjene hintojen takia. Sama valikoima aina. kovia hintoja nimittäin.
Niin joo, siis tarkoitin noita fb. kirppiksiä, mutta se vielä noiden kalliiden merkkien puolesta, ettei niissä kyllä oikeasti näy käytönjälkiä kovin helpolla.

[QUOTE="Vieras";28108346]Emmä tiiä, aika hyvin tuntuu po.pin, molon ja tocketin haalarit kulkevan, vaikka pyyntihinta on mitävaan 50-100 ->. Itse olen myynyt käytettynä 60€ ostamani, haalarin jota käytettiin yksi talvi, eteenpäin 75€ ja vieläpä moni oli maksamassa :) sainpa sitten ostettua pojalle täksi talveksi kirpparilta uuden (laput kiinni), "ilmaiseksi" ja edelliselle puvulle ei tullut käyttöhintaa ollenkaan ja voiton puolelle.[/QUOTE]

Nimenomaan. Välillä itsekin ihmettelen kun olen esim 60€:lla juuri ostanut alennuksista haalarin puoleen hintaan. Sitten tuolla näkee myynnissä saman haalarin käytettynä (jopa niin että niitä käytönjälkiä näkyy) 90-100€ hintaan ja kiinnostuneita riittää.

Ok, ehkä jollekin joku must väri joka pakko saada hintaan mihin hyvänsä mutta silti... outoa. Mutta mikäs siinä jos joku haluaa noin maksaa, kivahan se on sille joka saa noin jopa voittoa edellisen vuoden alennuslöydöstään. :D

"vieras"
Mä oon kans huomannut, et hirveitä hintoja joillain kirppiksillä. Ostan mielummin sit uuden, jonkun halvemman merkin. Käytetystä maksaisin maksimissaan 20e, mutta sitten pitäisi olla kyllä uuden veroinen. No mä en kyllä olekaan niin merkkitietoinen, et mun lapsilla tarttis olla Molo Kidsii, Popia tai Ticketiä.

"vieras"
Sama juttu käytettyjen KENKIEN kanssa. Itse laitoin viime syksynä lasten käytettyjä Viking gore tex -kenkiä myyntiin 10€:lla ja ajattelin, että mahtaakohan kukaan niin paljoa maksaa käytetyistä. Noh, johan alkoi puhelin pirisemään ja kaikki meni alle tunnissa ilmoituksen jättämisestä. Aloin sitten tarkemmin katselemaan pyydettyjä hintoja netissä, niin tosi moni pyytää jotain 20-30€ tai enemmänkin. Ja kyse kuitenkin KÄYTETYSTÄ LASTEN kengästä...

"vieras"
[QUOTE="vieras";28108426]Sama juttu käytettyjen KENKIEN kanssa. Itse laitoin viime syksynä lasten käytettyjä Viking gore tex -kenkiä myyntiin 10€:lla ja ajattelin, että mahtaakohan kukaan niin paljoa maksaa käytetyistä. Noh, johan alkoi puhelin pirisemään ja kaikki meni alle tunnissa ilmoituksen jättämisestä. Aloin sitten tarkemmin katselemaan pyydettyjä hintoja netissä, niin tosi moni pyytää jotain 20-30€ tai enemmänkin. Ja kyse kuitenkin KÄYTETYSTÄ LASTEN kengästä...[/QUOTE]

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28108426]Sama juttu käytettyjen KENKIEN kanssa. Itse laitoin viime syksynä lasten käytettyjä Viking gore tex -kenkiä myyntiin 10€:lla ja ajattelin, että mahtaakohan kukaan niin paljoa maksaa käytetyistä. Noh, johan alkoi puhelin pirisemään ja kaikki meni alle tunnissa ilmoituksen jättämisestä. Aloin sitten tarkemmin katselemaan pyydettyjä hintoja netissä, niin tosi moni pyytää jotain 20-30€ tai enemmänkin. Ja kyse kuitenkin KÄYTETYSTÄ LASTEN kengästä...[/QUOTE]

Kyse on kuitenkin siitäkin että jos uudet maksavat sen 60 euroa puoleen hintaan on iso säästö sekin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28108503]Kyse on kuitenkin siitäkin että jos uudet maksavat sen 60 euroa puoleen hintaan on iso säästö sekin.[/QUOTE]

Silti mielestäni aika paljon...Kyllä se kenkä sisältä kuitenkin on muovautunut toisen lapsen jalan mukaan, joten omalleni en kyllä käytettyä kenkää ostaisi edes parilla eurolla. En usko että kovin moni aikuinen ostaisi kirpparilta ITSELLEEN käytettyjä kenkiä monella kympillä. Ilmeisesti lapsen jalka ei sitten olekaan niin tärkeä...

"hei"
En enempää kuin millä saan uuden kaupasta. Ja uudenhan saa kaupasta muutamalla kympillä, jos osaa etsiä. En ole koskaan vielä maksanut uusistakaan vettäpitävistä vk-vaatteista yli 50 euroa enkä tule maksamaan.

"hei"

Tää oli mulle kanssa yllätys. Olin pistämässä roskiin meidän omia, kunnes huomasin, et oho, niistähän joku maksaakin. No, möin ne sitten 15 euroa pari pois. :D

Yhteistyössä