Tuosta viimeisestä kohdasta en tykännyt..Hei vain hei!
Ei oo tää kirahvi ainakaan nikkiä vaihtanu eikä vaihda. Me kotiuduttiin joku aika sitten pp.n kanssa kylästä ja oli kivaa
Ja mp on edelleen reissullaan ja anoppi puhelimessa kehu että hää nukkuu.
Laita mulle yyvee, lupaan pitää salaisuutena henkilöllisyytesi. Oon utelias enkä jaksa arvailla.En minäkään vaihda Lainaan vaan vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28106009:Tästä lähtien mä luotan aina mun uniin ja intuitiooni niistä. Ei mulla muuta.......
Meinaatkos viiken reissulle lähteä, kun pakannut paljon tavaraa?Tilulilulei:wave:
Mitäs tänne kuuluupi? Mä sain kun sainkin kuskin asemalle Nyt rupee jännittää,viime yönä en nukkunut ku pari kolme tuntia ja ens yönä en varmaan yhtään!
Väin välttämättömät pakannut ja silti laukku painaa ku synti oikeesti,äsken vielä purin kaikki ja tarkistin ja poistin muutaman jutun ja siltikin se vaan painaa.
No loppuviikosta kai sitten jo takasin. Mutta ei mulla oikeesti ole ku välttämättömät,yhet farkut,huppari,alusvaatteet,vaihtosukkia muutamat,olohousut ja yöppäri+ hiustuoteet,naamatökötit,fööni ja puhelimen laturi ja silti painaa.Ja sit ne mitä laitan tietty päälleni aamulla. Noi kaikki pullot ja purnukat ne painaa,pelkillä vaatteilla ei laukku painanut yhtään.Meinaatkos viiken reissulle lähteä, kun pakannut paljon tavaraa?
Ei olly nii ilone uni, eikä tapahtuma....
Okei, jaksamisia kuiten :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28106093:Ei olly nii ilone uni, eikä tapahtuma....
Nii ja mä en oo vaihtanu nimimerkkiä, enkä tehny toista...
Me käytii tänää poikie kans yhdes hiihtää tunnon verran, sit kävin yksinäni 3 km. Tehtii tortilloja ruoaks ja sit katottii viel smurffit-elokuva, eli mukava sunnuntai, paitsi viimise tunnin osalta..
Kiitos :hug: nyt mä poistun iltapuuhii ja unilleOkei, jaksamisia kuiten :hug:
Tuohan on aivan mahdollista, ei sitä koskaan tiedä
We'll seeTuohan on aivan mahdollista, ei sitä koskaan tiedä
Riippuu varmaan paljonko sinne juna-asemalle on matkaa.paljos olis kohteliasta antaa bensarahaa sille joka heittää asemalle? menee itekin samaa suuntaa muutenkin mutta pitää sitä silti bensasta maksaa,olenhan mä kuitenkin ylimääräinen kuskattava vaikka sama suunta onkin.
Otin hieman tukea kun meinasin horjahtaaWe'll see
no joku 75km noin suurinpiirtein?Riippuu varmaan paljonko sinne juna-asemalle on matkaa.
40 euroa?no joku 75km noin suurinpiirtein?
Jos kaveri on kerta sinne ite menossa ja sie tulisit vian kyytiläisenä niin parikymppiä?no joku 75km noin suurinpiirtein?