The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hei vain hei!
Ei oo tää kirahvi ainakaan nikkiä vaihtanu eikä vaihda. Me kotiuduttiin joku aika sitten pp.n kanssa kylästä ja oli kivaa :)

Ja mp on edelleen reissullaan ja anoppi puhelimessa kehu että hää nukkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tilulilulei:wave:

Mitäs tänne kuuluupi? Mä sain kun sainkin kuskin asemalle:) Nyt rupee jännittää,viime yönä en nukkunut ku pari kolme tuntia ja ens yönä en varmaan yhtään!

Väin välttämättömät pakannut ja silti laukku painaa ku synti:D oikeesti,äsken vielä purin kaikki ja tarkistin ja poistin muutaman jutun ja siltikin se vaan painaa.
 
Aries 78
Tilulilulei:wave:

Mitäs tänne kuuluupi? Mä sain kun sainkin kuskin asemalle:) Nyt rupee jännittää,viime yönä en nukkunut ku pari kolme tuntia ja ens yönä en varmaan yhtään!

Väin välttämättömät pakannut ja silti laukku painaa ku synti:D oikeesti,äsken vielä purin kaikki ja tarkistin ja poistin muutaman jutun ja siltikin se vaan painaa.
Meinaatkos viiken reissulle lähteä, kun pakannut paljon tavaraa?
 
Meinaatkos viiken reissulle lähteä, kun pakannut paljon tavaraa?
No loppuviikosta kai sitten jo takasin. Mutta ei mulla oikeesti ole ku välttämättömät,yhet farkut,huppari,alusvaatteet,vaihtosukkia muutamat,olohousut ja yöppäri+ hiustuoteet,naamatökötit,fööni ja puhelimen laturi ja silti painaa.Ja sit ne mitä laitan tietty päälleni aamulla. Noi kaikki pullot ja purnukat ne painaa,pelkillä vaatteilla ei laukku painanut yhtään.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28106093:
Ei olly nii ilone uni, eikä tapahtuma....

Nii ja mä en oo vaihtanu nimimerkkiä, enkä tehny toista...

Me käytii tänää poikie kans yhdes hiihtää tunnon verran, sit kävin yksinäni 3 km. Tehtii tortilloja ruoaks ja sit katottii viel smurffit-elokuva, eli mukava sunnuntai, paitsi viimise tunnin osalta..
Okei, jaksamisia kuiten :hug:
 
paljos olis kohteliasta antaa bensarahaa sille joka heittää asemalle? menee itekin samaa suuntaa muutenkin mutta pitää sitä silti bensasta maksaa,olenhan mä kuitenkin ylimääräinen kuskattava vaikka sama suunta onkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä