Öö... Lispetti tai LiiLii? Muita en keksi.
Öö... Lispetti tai LiiLii? Muita en keksi.
yön lilithÖö... Lispetti tai LiiLii? Muita en keksi.
ANTEEKSI! Miten en tuota muistanut.yön lilith
mielelläni..ANTEEKSI! Miten en tuota muistanut.
RUOSKIKAA!
:'(En, ihan itselleni.
Saat hörpyn heti, kun paljastat identiteettisi
:kiss:Mä lähden nyt taas kiitämään... Palataan myöhemmin mussukat ! :kiss:
No kun paljastit.
Helppoa se on kun ensin keksii nikin. :xmas:Mä en mun nikistäni tykkää mut saa luvan kelvata, jaksa ruveta uutta väsää
No hei :wave:Helöyyh murmelit:kiss:
Sois loma ohi:'(
Rinteessähän se män koko loma ja jalkakin kesti hianosti viimeiseen päivään saakka Astuin sitten parkkiksella sellaiseen kuoppaan, syli täynnänsä suksia ja TÖMPS!!%&¤#". Juurikin tälle rampa polvelle mätkähti paino, prlk!
Nyt on taas turvoksissa, mutta eiköhän se siitä
Mitäs kamelit, kertokaas jotaki?=)
Mula niin huono mielikuvitus etten keksi mitään hyvääHelppoa se on kun ensin keksii nikin. :xmas:
Kauhea vaiva oli tässä nykyisessäkin miettiä, niin sitten vielä joku toinen mietiskelläMula niin huono mielikuvitus etten keksi mitään hyvää
Joo, kyl tällä nyt mennään edelleen ellen sit keksi jotain oikeesti hyvää nikkiä.Kauhea vaiva oli tässä nykyisessäkin miettiä, niin sitten vielä joku toinen mietiskellä
Jaa että päiväkahvi seuralainen tulossaOnpas hiljaista täällä:O kaikki taitaa olla viikonloppua viettämässä ite odottelen kaveria just kahvittelemaan.
Juu kyllä,"ystävä jonka olen tuntenut koko elämäni. On kuin sisko mulleJaa että päiväkahvi seuralainen tulossa