ihan pihalla mutta ei se mitäänAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28102402:Joku taas jaksaa, ei välitetä siitä :hug:
ihan pihalla mutta ei se mitäänAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28102402:Joku taas jaksaa, ei välitetä siitä :hug:
On joo...Hyvää iltaa PK mhdm :wave:
johan sulla taas on ollu äksöniä.
Mä voin tulla :hug:Yks lapsen nukuttaja tänne kiitos!
Moi Liskomies :heart:On joo...
MÄ OLEN MYSTINEN HOPEINEN DISKOMIES!
Näköjään juu on. mun pitäs mennä muutenkin nukkumaan kun herätys 5jälkeen|OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28102669:Kauheen on hiljasen olosta jokapuolella.. Pitäisköhän sitä vaan lähtiä nukuksimaan?
Meillä herää varmaan nuorempi poika siinä 6-7 aikaan, niinkuin joka aamu. Tosin olis mun vuoro nukkua pidempään huomenna Mut väsyttää kyl ihan kiitettävästi jo, mahtaakohan olla sen taudin jälkioireita vielä. Vähän tuntunu siltä..Näköjään juu on. mun pitäs mennä muutenkin nukkumaan kun herätys 5jälkeen|O
Sama täällä. Haluuks kertoo yyveellä?Vit vit vit vit mua vittaa ihan suunnattomasti!!
mit mit mitä varten?Vit vit vit vit mua vittaa ihan suunnattomasti!!
Noin niinku yleisesti paska päivä..mit mit mitä varten?
Huomennakos olet reissuun sitten lähdössä?Näköjään juu on. mun pitäs mennä muutenkin nukkumaan kun herätys 5jälkeen|O
taisi olla työpäiväHuomennakos olet reissuun sitten lähdössä?
mulla ei ole mitään hyvää jos jotain alkaa tekeen mieli lonkeron kanssaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28102497:EEEEEEIIIIIIIIIII......
Mä oon pysyny hyvin erossa herkuista pitkän aikaa ja syöny sillon tällön kohtuudella vähän sipsejä tai pari namua. Nyt sitte jäi synttäreiltä vähän päälle toi herkuttelu ja vetelin tossa puolen pussia sipsejä, assämixejä ja nyt alotan suklaalevyn, kohta on varmaan ähky.
Sullon paaaaljon kiinniotettavaa namunenLOMAlonkeroTSIH