Gallup: ihan eka lahja, jonka sait aikoinaan mieheltäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Oli se sitten ystävänpäivälahja, joululahja tai synttärilahja - millaisia ihan ekoja lahjoja ootte saaneet?

Kun seurustelusuhde on vielä tuoreehko, huteja voi varmaan tulla... ;D Vai tuliko sittenkin romanttinen yllätys? :)

Tais olla pullollinen hajuvettä, jos oikein muistan.

Paketointi oli suoritettu Viking Linen taxfreen muovipussiin, sitaistu narunpätkällä kiinni ja pakettikorttina oli repäisty palanen aaltopahvia... tekstattu mustalla paksulla merkkaustussilla.

Viimeksi muokattu:
Jonkun korin johon oli kerännyt tuoksukynttilöitä, joitain karkkeja ja jotain kylpytuotteita(en nyt tarkkaan muista), oli itse paketoinut sellofaanista sellasen hienon viritelmän ja ruusu tuli mukana, en muista miksi sain. Ehkä huvikseen...?

Tai sitten se oli se sydänriipus...

Nykyiseltä mieheltäni sain synttärilahjaksi miehen polttaman mixed tape -CD:n, joka on vieläkin tallessa. :heart:

Huteja:
18-vuotissynttärilahjaksi sain silloiselta, melko tuoreelta poikaystävältä sinappipaskan värisen BLEISERIN, jossa oli jumalattomat olkatoppaukset ja kullanväriset ankkurinapit :O
Ajatuksena oli, että lähden se päällä illalla ravintolaan. Menin omissa vaatteissani, ja kyseinen poikaystävä oli entinen pian sen jälkeen (ei ainoastaan bleiserin takia, mutta silläkin oli kieltämättä osuutensa).

Viinipullon ja Iittalan Essence viinilasit =) Ajattelin jo sillon että jumankeuta, tässä on muuten aika helmi mies.. Ja se on, parempi maku sillä on kun mulla ikinä, ei varmasti tule huteja :heart: :D

Mä ja muksu saatiin, kun tuli ekaa kertaa meille kylään, sellaiset koriste-pehmo-barbapapat. Muksulle keltainen pienempi ja mulle punainen iso. Ne on nimeltään Barbarapapa ja bananarama :laugh:

Hitsi miten huippuja miehiä teillä, tosi kivoja lahjoja ootte saaneet jo ihan suhteen alussa! :)

Me ollaan samassa paikassa töissä, mies kuuli kun kerran sanoin ihan ruokapöytäkeskustelussa ohimennen että rakastan tuota lasisarjaa eikä mulla ole viinilaseja. Se pisti sen korvan taakse ja toi ne kun tuli ekaa kertaa käymään :heart: Täysin mun näköinen lahja. Mutta sillä on muutenkin loistava maku ja silmää tommosille jutuille =)

Taisi olla enemmän anopilta kuin mieheltä.

No kuitenkin, oltiin "netti/kaukosuhteessa" ennenkuin tavattiin ihan ekan kerran kasvokkain ja takapenkiltä kaivoi korin, jossa oli kahvia ja muita herkkuja.

Tämän jälkeen tulikin varmaan sitten se kihlasormus. Oman luokkasormuksensa pienensi minulle sopivaksi :heart: Tämän jälkeen olen kyllä saanut myös tavallisen sileän, kultaisen kihlasormuksen, mutta tuon ensimmäisen kihlasormuksen tunnearvo ei ikinä laske.

Pieni vaaleanvihreä pehmokoiramagneetti, on ihan ensimmäinen lahja, mies osti sen ystävänpäivänä kuopiosta, kun
käytiin siellä yhessä ensimmäistä kertaa ja kiereltiin ostoksilla.

Se on vielläkin tallessa. :heart:

Seuraava lahja oli kultainen horoskoopiriipus ensimmäisenä jouluna, rakas ja hyvin tärkeä lahja.
On aina kaulassa. :heart:

Viimeksi muokattu:
Eka taisi olla pieni hiustenkuivain; mies kyllastyi odottamaan aamuisin minun hiusten kuivumista kun olin siella yota. Toinen oli pieni koristeltu peili joka kulkee edelleen minun mukana 10v myohemmin, rahallisesti varmaan aika arvoton mutta muutoin tarkea.

Ei kyl taidettu ees seurustella viel, mut molemminpuolista kiinnostusta löytyi..18v. synttärilahjaks olivat kavereitteni kans ostaneet medaljongin johon oli kaiverrettu syntymäpäiväni päivämäärä. En muista enää mitä olis yhdessäollessa ekana ostanut..

Yhteistyössä