Gallup: ihan eka lahja, jonka sait aikoinaan mieheltäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T-paita ja ulkomaanmatka. Oltiin oltu yhdessä pari kolme kuukautta. Mies lensi edeltä ja sitten minä sinne sen luo, siellä sain tietää että se on sieltä kotoisin ja tapasin sen perheen.

Vesisänky kultaisella kasariluvulla, olin kesän ulkomailla töissä ja hän nukkui sohvalla kunnes palasin takaisin suomeen. Lentokentällä hän oli vastassa sormuksen kanssa jonka myöhemmin samana päivänä hukkasin ( löytyi myöhemmin )

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28102381:
mä olen sen jälkeen saanut kukkia, sähkövatkaimen, paistinpannun ja kattilan... ai niin, sainhan minä hello kitty yökkärin :D kaikki on ollut kyllä kovin mieluisia lahjoja(ja noita keittiöjuttuja olen toivonut)

Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksei kodinkoneita tms saisi antaa lahjaksi naiselle. Mun mielestä on just kivoja lahjoja kun on hyödyllisiä. :)

Sain joululahjaksi hopeiset riippuvat tähdet, joissa oli sininen kivi keskellä. Epäilen, että miehen siskolla on tässä lahjavalinnassa sormet mukana :D Korvikset ovat edelleen tallella, tosin en vuosiin ole niitä käyttänyt.

yhdessä 2vko, synttärilahjaksi ristiriipus,kauniilla mustilla ei ne ny palloja ole,mutta kauempaa katsottuna näyttävät palloilta(siis ketjusilmukka musta pallo,ketju silmukka, risti samanlainen). tykkäsin.

Tennissukat, kuulemma laatua, kun oikein hummelin. Samana syntymäpäivänä hän toi mulle anopin ostamat tohvelit.
Pari kuukautta sen jälkeen jouluna sain mieheltä tohvelit, oli ilmeisesti pehminnyt vaikka aiemmin olikin mulle ilmoittanut, ettei hänellä sitten ole tapana ostaa joululahjoja.
Sen jälkeen olen tainnut saada synttäreiksi kaksi käytettyä talvirengasta, joululahjoista en tiedä.
Hän nimittäin joku joulukin ilmoitti, että hänellä on mulle lahja, mutta en sitten koskaan saanut sitä.
Ehkä sille kävi samoin kuin viimeksi viinipullolle jonka anopintekele oli lähettänyt mulle syntymäpäiväksi. Sain kuulla siitä jälkeenpäin, mies oli juonut sen itse.
Saa siinä anoppi tuhista, kun en edes kiittänyt.

Ensimmäinen lahja mieheltäni oli kultaiset sydän korvakorut. Oltiin tunnettu noin pari kuukautta ja mies tuli käymään luonani ensimmäistä kertaa. Edelleen ovat tallessa, mutta vähäisessä käytössä, sillä itse tykkään enemmän hopeakoruista, jonka mies saanut tietää myöhemmin. Mies aina ollut hyvä hankkimaan lahjoja. Osaa myös kuunnella ja muistaa toiveitani pitkältä ajaltakin, joten olen nyt pian 12 vuoden aikana saanut useasti yllättyä iloisesti.

Jokunen viikko seurusteltu kun sain mieheltä sellaisen paksun hiuspannan. :D En sitä koskaan käyttänyt ja suoraan sanottuna olin vain ihmeissäni että jossain niitä vielä myydään tällä vuosituhannella (tapahtui 2007). Sen jälkeen lahjat on kyllä parantuneet vaikka seassa on kyllä ollut muutamia ihan älyttömiä lahjoja, esim. Simpsonit DVD ekana ystävänpäivänä ja joku Star Wars alus keräilijöille syntymäpäivänäni (siis tykkään tosi paljon vanhasta Star Wars-trilogiasta mutta en niin paljon että haluaisin jonkun avaruusaluksen hyllyyni).

Mutta pakko sanoa että näissä omituisissa lahjoissakin mies selvästi oli ajatellut asiaa ja yrittänyt ostaa jotain mistä tykkäisin - mutta lopullinen toteutus ei vaan ihan toiminut. :D

Joululahjaksi ihanan kultaisen seksikkään yöpaidan, hajuvettä sekä musta/harmaat niken jumppapaita ja housut. Miehelläni loistava maku ja lahjat ovat aina olleet 99% nappiosumia. Ostaa aina monta lahjaa ja haluaa yllättää. Lahjoja saan 4 kertaa vuodessa synttäriksi, äitienpäiväksi, ystävänpäiväksi sekä jouluksi.

Tekstiviestillä ilmoitti, että on varannut meille liput mun lempiartistin keikalle sekä ostanut lentoliput Thaimaahan. Ja sisälsi molempien ajankohdat. Mitään merkkipäivää tai muuta ei silloin ollut lähistöllä eli yllätti melkoisesti.

kaikkien näiden vuosien jälkeen vieläkin kaunis tekstillä mukin samaan syssyyn tuli litran kaljatölkki jonka päällä oli tuikku. Oltiin seurusteltu jo 5 vuotta. Nyt täytin 32 ja yhteisiä vuosia on 19, montakaan lahjaa ei ole tuossa välissä tullut. Mutta mies ei lahjoja harrasta.

Yhteistyössä