V
vierailija
Vieras
Hyvinkin saattoi olla elokuvissa E:n kanssa kun ei oltu ketään tägätty.Eikä ole. Lopeta jo jankkaus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvinkin saattoi olla elokuvissa E:n kanssa kun ei oltu ketään tägätty.Eikä ole. Lopeta jo jankkaus.
No samaa kyselen minäkin t.eriEsitä nyt tyhmääkin vielä.
Ei mene nyt läpi.Minulta on ainakin aika moni, muttei toi missä analysoidaan B ja Dz eri maailmoista oloa. Silloin on ainakin kaksi kirjoittajaa ja vastaan vänkääjät.
Sössöti söö, ihan hyvä et puhutaan muustakin kuin typerä Kk pakotus.Ei mene nyt läpi.
Meinaatko, että tää olis ainoa vaihtoehto. E on itse kertonut olevansa kaikissa deittiappeissa eli verkot on vesillä. Ei hän ole ennenkään deittejään tägäillyt. Sitä paitsi ne tarjoilut oli tyttömäiset.Hyvinkin saattoi olla elokuvissa E:n kanssa kun ei oltu ketään tägätty.
En tiedä mutta itselläni ei ole mitään anti-bojan-agendaa vaikka oon kkk-fani. Miks keskittysin miettimään bojeristien edesottamuksia kun voin keskittyy omiin kkk-juttuihini.Onko tuo kaikki giffit sun muut muokatut fotot postaava aina sama kkk emäntä? Miksi inhoaa bojania?
Pysy poissa muiden läheltä jos tiedät että oot kipee ja etenkin taudin alkuvaiheessa.Taas on kurkkukipeä, jokin uusi tauti, en tiä voisko kuitenkin kevyesti lenkkeillä, jos kuumetta ei tule.
Luuta kuva, hömelö.Ai että mikä editti tulilla vaikka itse sanonkin![]()