Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
minä pyydän. ja JOUDUN pyytämään, sillä esim. hampurilaispaikoissa ei tarjota kuittia automaattisesti. tämän olen nyt sukulaisteiniä ruokkiessani huomannut :/
mistä se muuten se kuitittomuus oikein alkoi? ennenhän sai kuitin pyytämättä...
no jos ei saa kuittia voi myyjä laittaa rahat omaan taskuun tai omistaja harrastaa harmaata taloutta. Siksi se pitää pyytää josm sitä ei anneta, Mä pyydän jopa linja-autossa kun maksan rahalla, vaikka kuinka kuskia harmittasii se kutin antaminen. Heloop laittaa kusin rahat omaan taskuun.
minä pyydän. ja JOUDUN pyytämään, sillä esim. hampurilaispaikoissa ei tarjota kuittia automaattisesti. tämän olen nyt sukulaisteiniä ruokkiessani huomannut :/
mistä se muuten se kuitittomuus oikein alkoi? ennenhän sai kuitin pyytämättä...
no jos ei saa kuittia voi myyjä laittaa rahat omaan taskuun tai omistaja harrastaa harmaata taloutta. Siksi se pitää pyytää josm sitä ei anneta, Mä pyydän jopa linja-autossa kun maksan rahalla, vaikka kuinka kuskia harmittasii se kutin antaminen. Heloop laittaa kusin rahat omaan taskuun.
Voi taivas! Muo taas ärsyttää se kuitin tuputtaminen.Joo, se kuuluu antaa, mutta jos asiakas ei mitenkään ole ottamassa sitä niin mikään ei v*tuta niin hyvin kun se että sitä tuputetaan. Mulla on taskut ja kukkaro ihan tarpeeks täynnä roskaa ilman että sinne pitää kerätä jokaisesta ostotapahtumasta viellä kuitti!