*energiasäteitä* :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
*energiasäteitä* :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
Siitä se meno notkistuu. Mää näin yöllä unta että mulla oli sukset. En tosin hiihtänyt, mutta mulla oli neKävin ulkoiluttamassa suksia, ko pääsin viimein ortoosista eroon.
Vähän jäykältä tuntui..
Why so serious? Oletko epämusikaalinen?Ei kuitenkaan tarvitse tuollaisia kuvia linkittää tänne. Jos harmaalla ei ole muuta asiaa kuin tuo niin voit painua muualle.
Mitä löydät?Voi vittu. Vaikka puheet ovat levottomia niin en kaipaa kuvia aiheesta. Mä löydän ne ihan itse netistä ja samoin muutkin palstalaiset!
chili con carne (vasta mietintämyssyssä)Valkosipulikermaperunat, paistettua broiskua ja vihersalaattia
Mä ajattelin tota yks päivä, pitäis joku kerta sitäkinchili con carne (vasta mietintämyssyssä)
Chiliä myssyssächili con carne (vasta mietintämyssyssä)
Jos söis vain näkkäriä johon panee kurkkua ja aromisuolaa ripausChiliä myssyssä
Mulla harkinnassa Unicafén lounassalaatti.
uus muotisana?Miikka vaan kaikille :wave:
Noh, tää täppäri elää omaa elämää..uus muotisana?
älä välitä, mulla tulee lyöntivirheitä läppärilläkinNoh, tää täppäri elää omaa elämää..
Millä sä sitä lyöt? Voitko kuvitella...mun mies onnistu kahtena peräkkäisenä päivänä hajottamaan meidän molemmat tietokoneet. Argh, onnekas appiukko sai ne korjattuaälä välitä, mulla tulee lyöntivirheitä läppärilläkin
ihan koettelusormilla hakkailen mutta ne on vissiin niin hellät että ei ole tietsikka mennyt särkiMillä sä sitä lyöt? Voitko kuvitella...mun mies onnistu kahtena peräkkäisenä päivänä hajottamaan meidän molemmat tietokoneet. Argh, onnekas appiukko sai ne korjattua
Uuuh :heart:ihan koettelusormilla hakkailen mutta ne on vissiin niin hellät että ei ole tietsikka mennyt särki
Mä katon töllöä ja nukahdan sen eteenHyi teitä tuhmia.
Mä en nukahda 5min. Siksi mä pelaan vähän aikaa kännykällä niin sitten tulee uni.
mun nukahtamismetodi on paljon kivempiMä katon töllöä ja nukahdan sen eteen
Yksin harrastettuna pitkän päälle kamalan pitkästyttäväämun nukahtamismetodi on paljon kivempi
ja tehokkaampi
niimpä, paritellen ehottomastiYksin harrastettuna pitkän päälle kamalan pitkästyttävää