Hyi sua!Eksyin vieraisiin ketjuihin..
*pus pus*Hyi sua!
:saint:
mulla ei mene aina viittäkään minuuttia kun on jo taju kankaalla sen jälkeen kun olen tullut...ja mä olen jo sitten niiiiin väsynyt että nukahdan viidessä minuuttia kun on tullu...
Tässä nyt vaan oli pointti että kun tulee sänkyyn, ei minuun :saint:mulla ei mene aina viittäkään minuuttia kun on jo taju kankaalla sen jälkeen kun olen tullut
no sitähän minäkin tarkoitin:saint:Tässä nyt vaan oli pointti että kun tulee sänkyyn, ei minuun :saint:
:ashamed:
Toki tokino sitähän minäkin tarkoitin:saint:
Ough! Tsemppiä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28099437:Tänään on ilmeisesti yleinen vitutusviikonloppu..
:hug: ja :kiss: kaikille tarvitseville!
Nyt pitää lähteä lastenkutsuille, niinku ei valmiiks jo särkis pää ja sois korvat, mut saapahan ainaki herkkuja
Hyvät lauantain jatkot kaikille :wave:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
Meillä ei ois rauha jos mä olisin soppailemassa Miehellä ois stressi montako euroa voi tunnissa kahdessa saada kulumaantäällä on ihana rauha: isot lapset on omissa jutuissaan, pienet kaverin synttäreillä ja eukko shoppailemassa
Meillä ei ois rauha jos mä olisin soppailemassa Miehellä ois stressi montako euroa voi tunnissa kahdessa saada kulumaan
Tapan aikaa koneella ja välillä siivoan jotain.Iltapäivää! Mummolan keikka heitetty ja nyt sitten kotona oleilua tunnin verran ja takaisin tien päälle
Mitäs muille?
jesh, vois kyllä tirauttaa motillisen mokkaaPäiväkahvin aika?
Veit kuule sanat suusta..just ajattelin samaa.Päiväkahvin aika?
suomalaiset on jääneet valmennuksessa pahasti jälkeenVeit kuule sanat suusta..just ajattelin samaa.
Mutta, ei vaan suomalaiset osaa hiihtää..häviävät aina ihan 6-0 esim.norjalaisille.