Sangria
Mä näin kerran unta jossa olin demonin vallassa, leijailin ilmassa ja karjuin miehen äänellä. Enkä hallinnut kehoani. Ihan sairas uni ja todella pelottava.
Lentounet ovat parhaita, niita pitaisi olla enemman.Mä näin kerran unta jossa olin demonin vallassa, leijailin ilmassa ja karjuin miehen äänellä. Enkä hallinnut kehoani. Ihan sairas uni ja todella pelottava.
Joo mut ilman demonia kiitosLentounet ovat parhaita, niita pitaisi olla enemman.
No joo mut noi onki just sellasia leffa unia missä "tiedän" ettei ne kuole oikeesti vaan näyttelee vaanmulla ikävimmät unet on olleet sellaisia joissa ammun ihmisiä
mun mielestä aivan hirvee tunne
Söitkö sä niiden puurot ja nukuit niiden sängyssä?
=)
Kauheen pakotetun oloistatänään on sitten vissiin juovuttava kun ei eilen tullut tehtyä
Juovu sitten hyväsestitänään on sitten vissiin juovuttava kun ei eilen tullut tehtyä
Enkä minäKauheen pakotetun oloista
Minä en juovu :saint:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28098977::hug:
*lähettää virtuaalisesti voimia* :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
:hug: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098964:Nyt on huono päivä. Väsyttää, vituttaa, masentaa, päätä särkee ja kaikki tuntuu olevan huonosti. Mä en jaksa. :'(
Tuon voi lisätä listaan.. Harmi ettei ukkoa kiinnosta....:hug: :kiss:
Mua vituttaa, panettaa, koskee päähän ja on niska/hartiaseudun kipua. Mutta on mulla edes vapaa viikonloppu.
millasia miehiä teillä on kun panokaan ei kiinnosta?!:OTuon voi lisätä listaan.. Harmi ettei ukkoa kiinnosta....
Peliaddikti? En mä tiedä turhaan sitä koittaa lämmittää kun tulee koneelta sänkyyn vasta yhdentoista aikaa ja mä olen jo sitten niiiiin väsynyt että nukahdan viidessä minuuttia kun on tullu...millasia miehiä teillä on kun panokaan ei kiinnosta?!:O
JepTuon voi lisätä listaan.. Harmi ettei ukkoa kiinnosta....