Huomenta! :kiss:Huomenta :wave:
Kiitos. En todellakaan pida niista, mutta minun pitaa hoitaa hommani. Toivon vain, etta nyt en siihen joutuisi ja ihme tapahtuisi.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098434::hug:
:hug:Raskas duuni tanaankin edessa... saattaa olla saattokeikka tuloillaan. : /
:kiss:Huomenta :wave:
Se on tehtävä, mikä on tehtävä. Inhottavia juttuja joskus, mutta ei niille mitään voi. Vahvempana taas uuteen elämään. Mäkin toivon, ettet nyt joutuis tuohon tehtävään nyt. Edessä se kuitenkin on vielä jossain vaiheessa. :hug:Kiitos. En todellakaan pida niista, mutta minun pitaa hoitaa hommani. Toivon vain, etta nyt en siihen joutuisi ja ihme tapahtuisi.
:hug:Raskas duuni tanaankin edessa... saattaa olla saattokeikka tuloillaan. : /
Joo, mutta kun kohdalle osuu suht nuori ihminen, tuntuu niin turhauttavalta. Tama oli kylla tiedossa kaikilla osapuolilla, mutta silti...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098497:Se on tehtävä, mikä on tehtävä. Inhottavia juttuja joskus, mutta ei niille mitään voi. Vahvempana taas uuteen elämään. Mäkin toivon, ettet nyt joutuis tuohon tehtävään nyt. Edessä se kuitenkin on vielä jossain vaiheessa. :hug:
Huomenta.:wave:
Ei oo kiva herätä huomaamaan miten yksinäinen sitä onkaan taas : /
No, kaipa tää tästä taas joskus piristyy...
Mutta huomenta kuitenkin.
:kiss::wave:
Ei oo kiva herätä huomaamaan miten yksinäinen sitä onkaan taas : /
No, kaipa tää tästä taas joskus piristyy...
Mutta huomenta kuitenkin.
Mina en edes nukkunut :headwall::kiss:
Mä en olis halunnut herätä. Mutta ei tuota untakaan enää tullut. Unessa ei ole huolia ja murheita. Unessa on aina hauskempaa mielenkiintoisia tapahtumia.
:hug: Ei sulla ole unilääkkeitä?Mina en edes nukkunut :headwall:
Oliski! Viime yönä olin karhuryhmää piilossa vaikka en ollu tehny mitään...:kiss:
Mä en olis halunnut herätä. Mutta ei tuota untakaan enää tullut. Unessa ei ole huolia ja murheita. Unessa on aina hauskempaa mielenkiintoisia tapahtumia.
Eivat juurikaan tehoa minuun. Ja viime yona kaksi kaveria tarvitsivat minua.:hug: Ei sulla ole unilääkkeitä?
Mä puolen yötä kuuntelin kiimasia katteja ku huutavat kuin syötävä!Mina en edes nukkunut :headwall:
Mä muistan kun vuosia sitten näin unta että saksalaissotilaat kuulustelivat mua. On mulla ikäviäkin unia välillä.Oliski! Viime yönä olin karhuryhmää piilossa vaikka en ollu tehny mitään...
okEivat juurikaan tehoa minuun. Ja viime yona kaksi kaveria tarvitsivat minua.
Ja nyt olen kaverin miehen seurana...
Musta sellaset toimintaleffa unet on ihan huippuja Saa ampua pahiksiä hanuriin jollai magnumilla tai granaatinheittimelläMä muistan kun vuosia sitten näin unta että saksalaissotilaat kuulustelivat mua. On mulla ikäviäkin unia välillä.
Söitkö sä niiden puurot ja nukuit niiden sängyssä?Oliski! Viime yönä olin karhuryhmää piilossa vaikka en ollu tehny mitään...
mulla ikävimmät unet on olleet sellaisia joissa ammun ihmisiäMusta sellaset toimintaleffa unet on ihan huippuja Saa ampua pahiksiä hanuriin jollai magnumilla tai granaatinheittimellä
Meilla onneksi tuo ainoa leikkaamaton lopetti karjumisen pari paivaa sitten. Keraa virtaa seuraavaan kierrokseen.Mä puolen yötä kuuntelin kiimasia katteja ku huutavat kuin syötävä!
Mä olen ampunut unessa itsepuolustukseksi.Musta sellaset toimintaleffa unet on ihan huippuja Saa ampua pahiksiä hanuriin jollai magnumilla tai granaatinheittimellä