The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuo on hyvä diili :)
saan kanssa välillä jotain vaatteita työkaverilta itselleni ja osa sopii myös esikoiselle ja kun rahaa ei huoli niin tarjoan sitten oluen tai kaksi

ai niin, taisit tehdä niitä angry birds koristeita
kun on taito hyppysissä niin ei varmaankaan osaa kieltäytyä :)
Mä oon vähän sitä mieltä, että kun noista mitä tein, ei se rahatilanne olis kuitenkaan yhtään parantunut, niin ennemmin sit just menee yhessä käymään, vaikka siellä siiderillä :) Mä tykkään näprätä kaikenlaista pientä ja tehä kakkuja, nii toisinaan joku sitten niitä pyytää..
Emmä tiedä osaanko mä niin hirveen hyvin, mutta se on ihan kivaa ja rauhottavaa tehä jotain tollasta pientä käsillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kyllä pakkasesta otettu ja mikrossa sulatettu ruisleipä on hyvää:p varsinkin kun vähän jäähtyy ja siitä tulee sellanen reunoista kova.

Sain tiskattua ja kamat laukkuun,vielä imurointia ja vessan siivous ni sitten rupee olemaan kaikki kondiksessa.Ei saa vaan tehä sitten yhtään tiskiä joten pakko kai käydä ulkona syömässä:D kun ei ole kertsejäkään...
 
Viimeksi muokattu:
Mitä muuta tarttee valmistautua häihin, kun juhlataimenet on valmiina, kulmat nypitty, meikit valmiina, suihkunraikas, kainalot sheivattu ja hampaat harjattu. Aaaaa. Stress stress. En halua mennä koko häihin, toivon että se morsian synnyttää kesken kaiken ja juhlat perutaan :D
häälahja pakattu ja viinapullo varattu auton takakonttiin?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Häälahja on pakattu, mutta viinaa en valitettavasti vie enkä edes juo kun en tuu puolienkaan vieraiden kanssa toimeen niin varmaan avaisin sanaisen arkkuni jos maistelisin :D Taidan vaan olla pp.n kanssa ja liueta paikalta niin nopeasti kun vaan kehtaa, ja mp luultavasti jää jatkoille....
tarkoitin tietenkin että olet ukolle varannut viinapullon peräkonttiin, ne ei ole häät eikä mitkään jossa miehet ei käy vähän päästä ihastelemassa toisten takakontteja

hameväen hääprotokollasta en tiedä mitään enkä välitäkkään tietää

ja huomenet kaikille :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28098172:
Ainiin, tilasin äsken kaks RR:n levyä :p

Famille hyvää työpäivää :kiss:

Mun pitäis mennä kans tekemään jotain, suihkuun ehkä ja sitte tätä naamaa kattoa, jos jaksaa, luultavasti en jaksa.. Hiukset vois laittaa, tai sitte en jaksa niitäkää :D
Mina en luultavasti jaksa olla edes jaksamatta mitaan. Alkaa unen vahyys kayda vanhan kropalle - paasta nyt puhumattakaan.
 
tarkoitin tietenkin että olet ukolle varannut viinapullon peräkonttiin, ne ei ole häät eikä mitkään jossa miehet ei käy vähän päästä ihastelemassa toisten takakontteja

hameväen hääprotokollasta en tiedä mitään enkä välitäkkään tietää

ja huomenet kaikille :kiss:
Kyllä mä oon ainakin ollut aina siellä peräkontteja ihastelemassa myös :D Yksissä häissä taannoin eräät fiksut ja filmaattiset veteli pullolliset jo kirkossa ollessaan, kukaan ei muka huomannu....

Huomenta :kiss: Tai päivän puolellehan tässä jo käännytään pikkuhiljaa... :p
 
Että voi olla imurointi tällä kertaa taas niin vastenmielistä....yhtään nappais. Korviksia jäin sovittelee:D jos hävittäis kaikki huonekalut ja ostais vaan vuodesohvan ni pärjäisköhän sillä niin ja tietysti pieni tv-taso ettei tarvii lattialla pitää mutta ei sitten muuta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä