Aries :hug: :hug:
En mä nyt sentään ihan niin natsi ole, että laitan lukiolaisen ja yläastelaisen töihin, notta saadaan kulut katettua.Vaihda rahat kolikoiksi niin lompakko painaa enemmän
Tai voithan sä käskeä ne teinit töihin, eikö ne ala olemaan jo sen ikäsiä?
Jaksamista!Ystävä meni Valhallaan..
Lasten harrastukset imee monta sataa kuussa, mutta en millään viitsisi lapsista sitä rahaa repiä. Jostain pitäis karsia, ellei sitten hae kulutusluottoa toisen perään. Ei vaan, tilanne on ratkaistava jotenkin. Ei jaksa ressata.sun täytyy miettiä mitä menoja karsisi tai jos sellaisia ei ole, niin kärsiä
:hug:
Mä myin kanssa V70 pois, mutta ei se kovin uusi ollut. Mitsu on ehjä ja hyvä ajaa & toimiva, eikä siitä paria tonnia enempää saa, mutta kuitenkin auto on pakko olla.Mieti että miksi möin uuden V50 volvon pois kun jäin yksin lasten kanssa
eipä sitä lapsista viitsiLasten harrastukset imee monta sataa kuussa, mutta en millään viitsisi lapsista sitä rahaa repiä. Jostain pitäis karsia, ellei sitten hae kulutusluottoa toisen perään. Ei vaan, tilanne on ratkaistava jotenkin. Ei jaksa ressata.
mulla kanssa vielä puolet toisesta tsihistä jäljellä, sitten nukkuunAi,että oli mahtavaa ajella vanilla pitkästä aikaa. Ja joidenki riesaksi asti ajelin piruuttani oikein hiljaa.
Mahtava ilta takana ja tsihhiä nautiskellen huomista odotellessa
Nooh, kyllä tämä tästäeipä sitä lapsista viitsi
jep, luotolla ei ratkea kuin hetkeksi
Onko sulla useita kaaroja? Luulin, et sulla on Volvo.Ai,että oli mahtavaa ajella vanilla pitkästä aikaa. Ja joidenki riesaksi asti ajelin piruuttani oikein hiljaa.
Mahtava ilta takana ja tsihhiä nautiskellen huomista odotellessa
Nooh, kyllä tämä tästä
Mulla on volvo,mut ajelen muillakinOnko sulla useita kaaroja? Luulin, et sulla on Volvo.
Osallistuuko eksä lapsen harrastuksiin?Nooh, kyllä tämä tästä
MIe pääsin omilleni tuon auton myynnistä ja pystyin hieman hommailemaan uusia projekteja. net kun saa pikkuhiljaa valmiiksi niin pääsee mukavasti plussalle. en tehe mitään hankintoja ettenkö laske asioita hieman pidemmälle, tosin en ole jahkaajaMä myin kanssa V70 pois, mutta ei se kovin uusi ollut. Mitsu on ehjä ja hyvä ajaa & toimiva, eikä siitä paria tonnia enempää saa, mutta kuitenkin auto on pakko olla.
Jos valitsee soturin elämän niin kuole myös siten!Jaksamista!
Carlos Castanetakin sanoi, etta jos elaa soturin elaman, kuoleman hetkella Kuolema odottaa ja antaa tanssia viimeisen tanssin.Jos valitsee soturin elämän niin kuole myös siten!
Unia.Pitäsköhän sitä itekin lähtee nukkumaan,huomenna pitää niitä asioita vielä yrittää järkätä ja siivota ja pakata ja ja ja...
Hyvää yötä mirritykset ja kollitukset:kiss: