tätiAnteeksi prinsessatäti :ashamed:
Ehei, tyttönen vaan.
tätiAnteeksi prinsessatäti :ashamed:
Jaa, mä olen aika äidillinen nainen. Vaikka mies olis 6v. nuorempi niin saatan sanoa pojaksi tai äidin pikkuinen. Ihan huvikseni vaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096343:Te olette asia erikseen, mä tarviinkin vähän sellasta "äiti"hahmoa
Kuluttaja-asiamiehelle?En oo vielä päässy kokeilemaan :snotty: Parisuhde-elämä on kumman rajottavaa. Mihin saa tehdä valituksen?
Kyllä ne vanhemmat naiset on oikein mukavaa seuraaEn oo vielä päässy kokeilemaan :snotty: Parisuhde-elämä on kumman rajottavaa. Mihin saa tehdä valituksen?
"tuus tänne ni äiti näyttää" :snotty:Jaa, mä olen aika äidillinen nainen. Vaikka mies olis 6v. nuorempi niin saatan sanoa pojaksi tai äidin pikkuinen. Ihan huvikseni vaan.
Iltaa :kiss:Hyvää iltaa! Tampereen keikka heitetty ja nyt sitten vielä koira pihalle...
mä olen pitänyt tota 10v max ikärajana ja voisin kuvitella että miehille se 10v nuorempi nainen olis ihan passeli ei tosin kaikille mutta useimmille.mene ja tiedä sitten.Sun pitää tyytyä vain 10v vanhempiin enskerralla..
Pakkohan mun on kokeilla.. Vähän sama ku siirryin soad:sta tähän välillä:Oot siirtyny pöllöistä strutseihin?
Anteeksi mitä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096416:Iltaa :kiss:
ainii, anteeks.. toivottavasti sua ei haittaa, että pojat pussailee...
Mulla on vanhempi tuon verran, ei valittamista.mä olen pitänyt tota 10v max ikärajana ja voisin kuvitella että miehille se 10v nuorempi nainen olis ihan passeli ei tosin kaikille mutta useimmille.mene ja tiedä sitten.
Sun pitää tyytyä vain 10v vanhempiin enskerralla..
Kokemusesta voisin sanoa että sellainen 14-vuotta on hieman liikaa ikäeroa, siis jos nainen on hyvin nuori.. Tuo 10-vuotta ei ole enään yhtään huonomä olen pitänyt tota 10v max ikärajana ja voisin kuvitella että miehille se 10v nuorempi nainen olis ihan passeli ei tosin kaikille mutta useimmille.mene ja tiedä sitten.
Death will claim missed sleep? Ei tieda...Miten sä käännät englanniksi kuolema kuittaa univelat? Mulla ei taivu, ei nii mitenkään päin. Väsymystaso sitä luokkaa, että vuoden vois nukkua.
Mutta kun nainen on keski-ikainen ja mies seniori-sarjaa, ei tunnu missaan mitkaan ikaerot.Kokemusesta voisin sanoa että sellainen 14-vuotta on hieman liikaa ikäeroa, siis jos nainen on hyvin nuori.. Tuo 10-vuotta ei ole enään yhtään huono
"tuus tänne ni äiti näyttää" :snotty:
Muistan juu,mikäs siinä,ite en voisi kuvitella olevani 10v nuoremman kanssa mutta vanhemman kyllä. vanhemmat miehet ,niissä on vaan jotain mutta ei se nyt tarkoita ettenkö vois olla 3-4 vuotta vanhemmankin kanssa,samanikäset ovat kyllä aika..no lapsellisia,ainakin jotkut.Mulla on vanhempi tuon verran, ei valittamista.
Mulla toi tarkoittaisi että oon tulossa kipeeksi :OEn ois uskonu ikinä sanovani, vaan nyt pitää sanoa : Hyi miten pahaa suklaata!:x Oli eka ja viimenen kerta ku noita jotain suklaatoffeepalleroita ostan..ei ollu miun makuun.
No mulla vaihtu tuo sukupuoli lennossaAnteeksi mitä?
no onhan se vähän jos nainen on vaikka 20 ja mies yli 3kympin niin...no jokanen tavallaan,en mä olis 2kymppisenä voinut ajatella jotain 34vuotiasta mutta nyt se 10v ei tuntuis mutta se on kyllä se max raja.Kokemusesta voisin sanoa että sellainen 14-vuotta on hieman liikaa ikäeroa, siis jos nainen on hyvin nuori.. Tuo 10-vuotta ei ole enään yhtään huono
Noi on kyllä pahoja, jos ne on niitä, missä se sisusta on sellanen vähän jauhosenolonen.. :xEn ois uskonu ikinä sanovani, vaan nyt pitää sanoa : Hyi miten pahaa suklaata!:x Oli eka ja viimenen kerta ku noita jotain suklaatoffeepalleroita ostan..ei ollu miun makuun.