toisen ketjun inspiroimana.. ARVAA IKÄ-kuvaketju. kuka uskaltaa mukaan?!

Ovat. Vaikka minusta se ajatus, että saisimme valita, onko hän mies vai nainen, oli aika metka. Valitsisin sen, että on mies, että saataisiin lisää miesnäkökulmaa, sen nykyisen... ( seuraa äänensanomattomia adjetkiiveja... :rolleyes:) ohelle.
No mä oon vähä sellanen kameleontti, voin olla tarvittaessa mies tai nainen, kumpi sopii mihinkin tilanteeseen, mutta tuolle alaosastolle en voi mitään :D Voin olla sellanen sukupuolineutraali :D
 
"vieras"
Mä luulen että monella ihmisellä heittää käsitys siitä, minkä näköinen jonkun tietyn ikäisen ihmisen pitäisi olla.
Koska se, että suurin osa kolmekymppisistä näyttää "ikäistään nuoremmalta" on hiukan omituista :D Ehkä vain käsitys siitä, miltä kolmekymppinen näyttää, on väärä.
 
keof
Edelleenkin demdem näyttää Emma Watsonilta. :D

Mä haluaisin nähdä sut BlackDahlia joskus jossain luonnollisessa nude-meikissä. Ihan vaan vertailun vuoksi. Mä tykkään myös tuosta sun luonnollisemmasta lookista, mutta ymmärrän myös sen, että sä viihdyt paremmin siinä useammin nähdyssä lookissasi. Jokaisella kun on oma tyylinsä.
 
"..."
[QUOTE="vieras";28095685]No jokaisessa kuvassahan BD:llä on tumma meikki ja itse kertoi pitävänsä siitä.

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

Sun naamasta en tiedä, pari normikuvaa nähnyt, enemmänkin olet jäänyt mieleen että tulet aina tarkoituksella kuvaketjuihin riitelemään, nostat hihat ylös,kädet nyrkkiin ja laitat kuvasi palstalle. Ja jos kukaan ei lähde sua haastamaan (kuten nyt ) niin haastat riitaa sivusta. :D[/QUOTE]

Pakko allekirjoittaa tuo viimeinen kappale. Jotenkin ko. Nimimerkki saa aina kuvaketjut kääntymään riitelyksi.
 
Edelleenkin demdem näyttää Emma Watsonilta. :D

Mä haluaisin nähdä sut BlackDahlia joskus jossain luonnollisessa nude-meikissä. Ihan vaan vertailun vuoksi. Mä tykkään myös tuosta sun luonnollisemmasta lookista, mutta ymmärrän myös sen, että sä viihdyt paremmin siinä useammin nähdyssä lookissasi. Jokaisella kun on oma tyylinsä.
katoin kans et demdem näyttää ihan Emma Watsonilta :)
 
"..."
[QUOTE="vieras";28095727]Mä luulen että monella ihmisellä heittää käsitys siitä, minkä näköinen jonkun tietyn ikäisen ihmisen pitäisi olla.
Koska se, että suurin osa kolmekymppisistä näyttää "ikäistään nuoremmalta" on hiukan omituista :D Ehkä vain käsitys siitä, miltä kolmekymppinen näyttää, on väärä.[/QUOTE]

Kyllä aika moni sitten vastapainoksi näyttää ikäistään vanhemmilta. Tuon huomaa hyvin, kun katsoo kuvia jostain luokkakokouksesta (eli kaikki saman ikäisiä). Osa porukasta näyttää 20 vuotta vanhemmilta kuin muu porukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28095580:
WTF! Miksi peität nämä kauniit kasvosi tuolla mustalla mukapahiskirkonpolttajameikillä joka sinulla on kaikissa kuvissa.
Häpeä nainen! :)
no kiitos ! tavoitteena on lähinnä Dita Von Teese-look ja sitten saa kuulla näyttävänsä norjalaiselta kirkonpolttajalta :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä