ei siinä ole mitään kestämistä, kun asialla ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28095154:Olen kuullut. Useinkin. Kestän sen kuin... mies?
ei siinä ole mitään kestämistä, kun asialla ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28095154:Olen kuullut. Useinkin. Kestän sen kuin... mies?
Eihän äiti-ihminen voi juoda alkoholia tai käyttää muitakaan päihdyttäviä aineita, sehän on kiellettyä, muuten tulee ls-ilmoitus. :xmas:miusta sie olet selvä nainen. tai tiedä siitä selvästä, onhan nyt perjantai
Pöh.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28095411:ei siinä ole mitään kestämistä, kun asialla ei ole mitään väliä.
|OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28095435:Pöh.
En selvästikään ole tarpeeksi mies.
Mutta ihan vaaralla tavalla! Ja kuvakin on vaara. Valokin on vaara. Ja ika...
Olet hyvännäköinen nainen, mutta olen samaa mieltä siitä, että voisit päivittää meikkityyliäsi. Nykyinen on ehkä vähän liian kova ja teinimäinen kasvoillesi. Sellaiset 1950-luku/pin up-vaikutteet voisivat sopia siihen lookiin, mitä haet.siis ihan oikeastikko teistä on viehättävän näköistä jos otsa kiiltää kuin margariinilla sivelty, leuka kukkii , silmäkulmat punottavat, silmänaluset ovat mustat & ripset värittömät:O
miula on ainakin epäsiisti & epänaisellinen olo ellen meikkaa, tuntuu että voisi samatien lopettaa hiusten pesemisen & deodorantin käytönkin!
No alaspäin tietystiVanhin arvio, jonka olen iästäni saanut, on heittänyt omasta iästäni yli 30 vuotta.
Tai se ei ollut arvio, vaan kommenti, että näytän senikäiseltä. Ei lie vaikea arvata kumpaan suuntaan ikääni muutettiin.
Aivan liian usein, niin netissä kuin oikeassakin elämässä. Kieltämättä veetuttaa olla 10v vanhemman näköinen kun oikeasti on.Monestiko muuten olette kuulleet missään päivittelyä "voi ei, näytät kyllä tosiaan ikäistäsi paljon vanhemmalta!" kuin sitä päinvastaista?
Eli se valosta huomauttanut vieras tais arvata liiankin lähelle. Olisit halunnut kuulla näyttäväsi nuorelta?Mutta ihan vaaralla tavalla! Ja kuvakin on vaara. Valokin on vaara. Ja ika...
Okei, lopetan, lopetan. :saint:
Well done! :OVanhin arvio, jonka olen iästäni saanut, on heittänyt omasta iästäni yli 30 vuotta.
Tai se ei ollut arvio, vaan kommenti, että näytän senikäiseltä. Ei lie vaikea arvata kumpaan suuntaan ikääni muutettiin.
WTF! Miksi peität nämä kauniit kasvosi tuolla mustalla mukapahiskirkonpolttajameikillä joka sinulla on kaikissa kuvissa.
miten nii ei tiedä. :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095393:ja musta ei tiiä mitä sukupuolta mä oon
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095402:Ehkä 18?
mä oon huono arvaileen kenenkään ikää
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28095551:Well done! :O
mulle myytiin aikoinaan alkosta kossua vaikka olin just täyttäny 15 v.Juu , olin vähän yli 30-vuotias ja mun sanottiin näyttävän 75-vuotiaalta.
Mä sain tälläsen vastauksen mun kuvaan:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28095600:miten nii ei tiedä. :O
ootko mies vai nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095635:Mä sain tälläsen vastauksen mun kuvaan:
Ehkä mä tässä näytän vähän pojalta...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28095640:
sokkojako ne perkeleet on.
Minusta nämä kommentit ovat huvittavia. Ihan kuin se, että laittaa muutaman kuvan palstalle missä on tumma meikki, tarkoittaisi sitä että ko. hlöllä on AINA juuri tuollainen meikki.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28095580:WTF! Miksi peität nämä kauniit kasvosi tuolla mustalla mukapahiskirkonpolttajameikillä joka sinulla on kaikissa kuvissa.
Häpeä nainen!
no aika vähän...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095657:
Ovat. Vaikka minusta se ajatus, että saisimme valita, onko hän mies vai nainen, oli aika metka. Valitsisin sen, että on mies, että saataisiin lisää miesnäkökulmaa, sen nykyisen... ( seuraa äänensanomattomia adjetkiiveja... ) ohelle.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28095640:
sokkojako ne perkeleet on.
No jokaisessa kuvassahan BD:llä on tumma meikki ja itse kertoi pitävänsä siitä.Minusta nämä kommentit ovat huvittavia. Ihan kuin se, että laittaa muutaman kuvan palstalle missä on tumma meikki, tarkoittaisi sitä että ko. hlöllä on AINA juuri tuollainen meikki.
Itse laitoin joskus vuosia sitten kuvan jossa mulla oli iltameikki. Arkisin en juuri meikannut, kuten en nytkään kovin usein ainakaan ripsaria enempää. Silti tuli monta kommenttia joissa sanottiin että meikkiäni pitää muuttaa luonnollisemmaksi yms., camoon, se oli iltameikki, ja moni ilmeisesti kuvitteli että käytän sellaista aina!! Ja jos kaikki kuvien meikkiväritkään ei kaikkia miellytä, niin monilla naisilla on iso kasa erivärisiä luomivärejä, huulipunia yms., eli ei vain yksiä ainoita meikkejä joita käyttää aina.