toisen ketjun inspiroimana.. ARVAA IKÄ-kuvaketju. kuka uskaltaa mukaan?!

minnee
siis ihan oikeastikko teistä on viehättävän näköistä jos otsa kiiltää kuin margariinilla sivelty, leuka kukkii , silmäkulmat punottavat, silmänaluset ovat mustat & ripset värittömät:O :confused:
miula on ainakin epäsiisti & epänaisellinen olo ellen meikkaa, tuntuu että voisi samatien lopettaa hiusten pesemisen & deodorantin käytönkin!
Olet hyvännäköinen nainen, mutta olen samaa mieltä siitä, että voisit päivittää meikkityyliäsi. Nykyinen on ehkä vähän liian kova ja teinimäinen kasvoillesi. Sellaiset 1950-luku/pin up-vaikutteet voisivat sopia siihen lookiin, mitä haet. :)
 
Monestiko muuten olette kuulleet missään päivittelyä "voi ei, näytät kyllä tosiaan ikäistäsi paljon vanhemmalta!" kuin sitä päinvastaista? :D
Aivan liian usein, niin netissä kuin oikeassakin elämässä. Kieltämättä veetuttaa olla 10v vanhemman näköinen kun oikeasti on.

Siksi en laita kuvaanikaan, kävis vaan ärsyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28095580:
WTF! Miksi peität nämä kauniit kasvosi tuolla mustalla mukapahiskirkonpolttajameikillä joka sinulla on kaikissa kuvissa.
Häpeä nainen! :)
Minusta nämä kommentit ovat huvittavia. Ihan kuin se, että laittaa muutaman kuvan palstalle missä on tumma meikki, tarkoittaisi sitä että ko. hlöllä on AINA juuri tuollainen meikki. :D

Itse laitoin joskus vuosia sitten kuvan jossa mulla oli iltameikki. Arkisin en juuri meikannut, kuten en nytkään kovin usein ainakaan ripsaria enempää. Silti tuli monta kommenttia joissa sanottiin että meikkiäni pitää muuttaa luonnollisemmaksi yms., camoon, se oli iltameikki, ja moni ilmeisesti kuvitteli että käytän sellaista aina!! Ja jos kaikki kuvien meikkiväritkään ei kaikkia miellytä, niin monilla naisilla on iso kasa erivärisiä luomivärejä, huulipunia yms., eli ei vain yksiä ainoita meikkejä joita käyttää aina. ;)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Minusta nämä kommentit ovat huvittavia. Ihan kuin se, että laittaa muutaman kuvan palstalle missä on tumma meikki, tarkoittaisi sitä että ko. hlöllä on AINA juuri tuollainen meikki. :D

Itse laitoin joskus vuosia sitten kuvan jossa mulla oli iltameikki. Arkisin en juuri meikannut, kuten en nytkään kovin usein ainakaan ripsaria enempää. Silti tuli monta kommenttia joissa sanottiin että meikkiäni pitää muuttaa luonnollisemmaksi yms., camoon, se oli iltameikki, ja moni ilmeisesti kuvitteli että käytän sellaista aina!! Ja jos kaikki kuvien meikkiväritkään ei kaikkia miellytä, niin monilla naisilla on iso kasa erivärisiä luomivärejä, huulipunia yms., eli ei vain yksiä ainoita meikkejä joita käyttää aina. ;)
No jokaisessa kuvassahan BD:llä on tumma meikki ja itse kertoi pitävänsä siitä.

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

Sun naamasta en tiedä, pari normikuvaa nähnyt, enemmänkin olet jäänyt mieleen että tulet aina tarkoituksella kuvaketjuihin riitelemään, nostat hihat ylös,kädet nyrkkiin ja laitat kuvasi palstalle. Ja jos kukaan ei lähde sua haastamaan (kuten nyt ) niin haastat riitaa sivusta. :D
 

Yhteistyössä