Tuli mieleen kun sai olla isin ja äitin kans verkolla, isi koki ja äiti souti. Voi sitä kaikkinaisen rauhan puutetta ja kauheaa nalkutusta...souda nyt! huopaa nyt! soudasouda!! HUOPAAAAA!!!
Oi kaikki kauniit muistot
Pertti on villiintynytHyväset hyssykät sun kanssas :stick: :kiss:
mä tykkään tummahkoista lätyistä mutta en kuitenkaan mustistaJa kerrankin letut onnistui..yleensä lapset sanoo että isi osaa tehdä parempia lettuja, äitin tekemät on liian mustia :ashamed:
myöhästyin kuitenkin : /Nams, sumppi on pihissy ja letut paistettu..maistuiskos kelle?
Ooksä joku rasisti vai? :xmas:mä tykkään tummahkoista miehistä mutta en kuitenkaan mustista
sinä senkin :stick:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095454:Ooksä joku rasisti vai? :xmas:
Aina kun on paikka, etkö sä vielä oo oppinu muotoilemaan lauseitas oikein, sinä senkin sipuli... :kiss:sinä senkin :stick:
puhuin lätyistä |O
en ole rasisti mutta silti suomalainen mies vain kelpaa
kyllä mäkin välilläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095489:Aina kun on paikka, etkö sä vielä oo oppinu muotoilemaan lauseitas oikein, sinä senkin sipuli... :kiss:
jaa, en myöhästynytkäänKaikille halukkaille lettuja, ottakaa kiinni
KiitsKaikille halukkaille lettuja, ottakaa kiinni
:hug: no voi hiivatti, miten tässä nyt näin pääsi käymäänTilulilulei:wave:
nyt tekis mieli kiroilla!! mun matka taitaa tyssätä ennku alkaakaan, mä en saa kyytiä mistään rautatieasemalle! kukaan ei pääse viemään ja taksit maksaa maltaita,linkejä menee tasan yksi mutta sekin jää sen verran kauas asemasta etten ehi 30min mitenkään ja kun olis kiva olla paikalla hyvissä ajoin.
johan sain "huutia" siitäkin että miksi en lähtenyt omalla autolla et olis ollu paljon helpompaa,NO EI OLE MULLE! ei ainakaan nyt joku toinen kerta sit voin mennä mut en nyt ja myöhästäkin se nyt sitten jo on. onpa kiva olo nyt
:| :hug:Tilulilulei:wave:
nyt tekis mieli kiroilla!! mun matka taitaa tyssätä ennku alkaakaan, mä en saa kyytiä mistään rautatieasemalle! kukaan ei pääse viemään ja taksit maksaa maltaita,linkejä menee tasan yksi mutta sekin jää sen verran kauas asemasta etten ehi 30min mitenkään ja kun olis kiva olla paikalla hyvissä ajoin.
johan sain "huutia" siitäkin että miksi en lähtenyt omalla autolla et olis ollu paljon helpompaa,NO EI OLE MULLE! ei ainakaan nyt joku toinen kerta sit voin mennä mut en nyt ja myöhästäkin se nyt sitten jo on. onpa kiva olo nyt
Vähän eri eväät kuin mulla..Meikäläisen ryyppyilta todellakin, kahvia ja suklaata reissumiehen jälkeen...
voisin toki mutta jätänkö mä autoni sinne sitten jonnekkin tien varteen moneks päivää? en tosiaan rupee maksamaan mitään parkkimaksuja monelta päivältä. mietin kyllä sitäkin et jos ajan ite sinne ja joku hakis sit auton sieltä pois joko lähtöpäivänä tai sit seuraavana. ihan outoa seutua se aseman ympäristö muutenkin etten tiedä missä sinne auton vois jättää.:hug: no voi hiivatti, miten tässä nyt näin pääsi käymään
sä et tohi ajaa sillä omalla edes juna-asemalle?
Kahviako siellä ryypiskelet?Vähän eri eväät kuin mulla..
eiks asemalla pruukaa olla parkkisvoisin toki mutta jätänkö mä autoni sinne sitten jonnekkin tien varteen moneks päivää? en tosiaan rupee maksamaan mitään parkkimaksuja monelta päivältä. mietin kyllä sitäkin et jos ajan ite sinne ja joku hakis sit auton sieltä pois joko lähtöpäivänä tai sit seuraavana. ihan outoa seutua se aseman ympäristö muutenkin etten tiedä missä sinne auton vois jättää.
Sellainen söpö poitsu..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095380:
jos muutkin pojut on tollasia niin taidan ruveta bisseksSellainen söpö poitsu..