The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se nyt mikään valtionsalaisuus ole. :D Mitähän se oli viimeksi... Muistaakseni jotain 105 kg? 10 kg tullut 10 vuodessa, että se tässä vähän vituttaa.
Toisaalta, silloin kun salilla kävin, oli paino jotain 96 kg ja ei ollut kyllä ylimääräistä missään. :D
Tavoite olisi 90 kg, sen alemmaksi ei tällä ruumiinrakenteella päästä.
ei painosta pysty mitään oikein sanomaan kun ei näe kokonaisuutta
kilo per vuosi tullut :)
eikä kauheasti ole tullut lisää siitä kun salilla kävit

täälläkin katsonut jotain painoarvailuketjuja niin moni painanut saman kun minä mutta olleet lyhyempiä eivätkö ole näyttäneet mitenkään pyöreiltä :)
 
ei painosta pysty mitään oikein sanomaan kun ei näe kokonaisuutta
kilo per vuosi tullut :)
eikä kauheasti ole tullut lisää siitä kun salilla kävit

täälläkin katsonut jotain painoarvailuketjuja niin moni painanut saman kun minä mutta olleet lyhyempiä eivätkö ole näyttäneet mitenkään pyöreiltä :)
Juu, ei toki pystykään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Ei se nyt mikään valtionsalaisuus ole. :D Mitähän se oli viimeksi... Muistaakseni jotain 105 kg? 10 kg tullut 10 vuodessa, että se tässä vähän vituttaa.
Toisaalta, silloin kun salilla kävin, oli paino jotain 96 kg ja ei ollut kyllä ylimääräistä missään. :D
Tavoite olisi 90 kg, sen alemmaksi ei tällä ruumiinrakenteella päästä.
Kuvaa kehiin! :p Oot lähes kaks kertaa mun painonen. Tosin oot kyllä paljon paljon pidempikin kun mä.
 
kahvikirahvi
no jopas laitettiin kiva merkintä

mä voisin käydä ihan mielenkiinnosta verikokeissa :)
Mää en, verikokeiden ottaminen on inhottavaa enkä oo kun kerran tavannu hoitsun joka ei oo runnonnu mun herkkää kyynärtaivettani mustelmille :kieh:
Yläasteella oli hyvä alkaa kuulemaan juoruja narkkarikirahvista ku oli kyynärtaive tökitty rei'ille kämmenen kokosen mustelman kera :D
 
Mun suonet on vissiin jotai puutarhaletkun kokoset, veri tulee helposti ulos. Verenluovutuksessaki kerran hoitaja tuli kattoon et onko se laite rikki, ku alko niin nopeesti hälyttää et veripussi on täynnä :D

Toisaalta tulee kans järkky mustelma aina.
:D

no en pysty mustelmista sanoon mitään kun ei tosiaan usein ole otettu
viimeksi kun otettiin ei tullut mustelmaa mutta vain kahteen pieneen pulloon otettiin

en edes muista otettiinko neuvoloissa muuta kuin sormenpäästä :D
 
Aries 78
Mää en, verikokeiden ottaminen on inhottavaa enkä oo kun kerran tavannu hoitsun joka ei oo runnonnu mun herkkää kyynärtaivettani mustelmille :kieh:
Yläasteella oli hyvä alkaa kuulemaan juoruja narkkarikirahvista ku oli kyynärtaive tökitty rei'ille kämmenen kokosen mustelman kera :D
Mulle sattui kerran harjoittelija joka pisti jänteeseen verikokeen otossa, silloin ainakin tuntui että mikään ole niin kovasti sattunut kuin se.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä