The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla oli hemoglobiini 106 kun kuun alussa otettiin verikoe
mulla oli 84 ja toisesta sormesta 94 ja sitten lähdettiinkin verikokeisiin. kaikki alhasia ja rautavarastot olemattomat.
ja lääkäri sanoi että kestää ainakin kuukauden ennenko huomaa yhtään parempaa oloa.

mun bmi on 22,4 eli ihan normaalin rajoissa. mutta ei mun omat housut tahdo mahtua enää päälle, saati että voisi istua. ehkäpä tuo tulossa oleva hektisempi kevät saa kiloja liikkeelle, ei paljoa tarvitse onneksi.
 
Täytyy toivoa, ainakin nyt olen ruvennut sitä vääntämään tosissani. Sitä ennen oli vielä reissutyö, sit keskenmenot ja nyt sitten avioero, niin ei ole ehtinyt oikein keskittyä kilojen pudottamiseen.
Mulla on kuitenkin kohtuullisen hyvä kunto, ettei sitä tartte murehtia, kun vaan motivaatiota löytys. :D
ehkä se motivaatio vielä löytyy :)

mulla on varmaan ihan rapakunto :D
reippaasta kävelystä kyllä pidän ja joskus tuli lenkkeiltykin
siitä kyllä jo aikaa :D

suht hoikka olen kyllä aina ollut rakenteeltani, äitiin tullut :heart:

no, oli isäkin kyllä hoikka :)
 
mulla oli 84 ja toisesta sormesta 94 ja sitten lähdettiinkin verikokeisiin. kaikki alhasia ja rautavarastot olemattomat.
ja lääkäri sanoi että kestää ainakin kuukauden ennenko huomaa yhtään parempaa oloa.

mun bmi on 22,4 eli ihan normaalin rajoissa. mutta ei mun omat housut tahdo mahtua enää päälle, saati että voisi istua. ehkäpä tuo tulossa oleva hektisempi kevät saa kiloja liikkeelle, ei paljoa tarvitse onneksi.
vaikuttiko/vaikuttaako oloosi jotenkin?
 
ehkä se motivaatio vielä löytyy :)

mulla on varmaan ihan rapakunto :D
reippaasta kävelystä kyllä pidän ja joskus tuli lenkkeiltykin
siitä kyllä jo aikaa :D

suht hoikka olen kyllä aina ollut rakenteeltani, äitiin tullut :heart:

no, oli isäkin kyllä hoikka :)
Toivottavasti löytyy. :) en mä kuitenkaan ulkonäöllisesti ole mitenkään sen näköinen, mitä pullaa on tullut vedettyä, mutta täytyy tässä nyt alkaa skarpaamaan, ennen kuin niin käy.
Kunto on kyllä kohdallaan - ihme kyllä, kun tupakkakin huomioidaan.
Isä on hoikka ja äiti kanssa, mutta musta on tullut tämmönen ladonoviharteinen. :D
 
Toivottavasti löytyy. :) en mä kuitenkaan ulkonäöllisesti ole mitenkään sen näköinen, mitä pullaa on tullut vedettyä, mutta täytyy tässä nyt alkaa skarpaamaan, ennen kuin niin käy.
Kunto on kyllä kohdallaan - ihme kyllä, kun tupakkakin huomioidaan.
Isä on hoikka ja äiti kanssa, mutta musta on tullut tämmönen ladonoviharteinen. :D
en viitsi kysyä painoasi :)

ja eihän se paino sano mitään kun ruumiinrakennekin vaikuttaa :)
 
joo, hengästyttää ihan sikahelpolla, väsyttää 10h keskeytymättömän unen jälkeen, oon ihan valkoinen ja nyt huimaa.
mulla olis siis 103 tammikuussa vielä, mutta se raskaudenkeskeytys vuotoineen tiputti lisää.
 
en viitsi kysyä painoasi :)

ja eihän se paino sano mitään kun ruumiinrakennekin vaikuttaa :)
Ei se nyt mikään valtionsalaisuus ole. :D Mitähän se oli viimeksi... Muistaakseni jotain 105 kg? 10 kg tullut 10 vuodessa, että se tässä vähän vituttaa.
Toisaalta, silloin kun salilla kävin, oli paino jotain 96 kg ja ei ollut kyllä ylimääräistä missään. :D
Tavoite olisi 90 kg, sen alemmaksi ei tällä ruumiinrakenteella päästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä