The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
pitäisköhän kevään tullen uusi vaatekaappia, siis jos sinne kurssille ja parille muullekin osallistun tässä.
mitähän vaatteita kuuluisi ostaa. oon näinä kotivuosina liikkunut collareissa+topissa lähinnä :D
pillifarkut? voiko koossa 40/42 ostaa värillisiä vai vaan tummia? apuaiik, en uskalla kyllä poistua kotoa..
Voi ostaa ihan millasia tahansa vaatteita kunhan ite tykkää niistä :) Mä käytän ahkerasti verkkareita, ja viime viikolla ostin kollarit ja i love it!
 
kahvikirahvi
no sillon nuorramiessä alkon käyttö oli tosiaan varsin humalahakuista

toisin kuin nykyään
Mulla oli kans. Muksun jälkeen ei oikein. Pikkujouluissa olin viimeks muistaakseni kunnolla humalassa, mutta ei niistä sen enempää.

Eikun yritin mää kesällä kännätä muutaman kerran, mutta oli tottunu siihen tissuttelutahtiin niin ei se sitte noussukaan päähän niin hyvin kun piti.
 
Mulla oli kans. Muksun jälkeen ei oikein. Pikkujouluissa olin viimeks muistaakseni kunnolla humalassa, mutta ei niistä sen enempää.

Eikun yritin mää kesällä kännätä muutaman kerran, mutta oli tottunu siihen tissuttelutahtiin niin ei se sitte noussukaan päähän niin hyvin kun piti.
alle promillen kun jää niin on vielä kivaa eikä tule juuri kohmeloa
 
noh, la saa taas harjotella laivareissua varten, remubileet eli 60v tiedossa tuossa lähellä. jos vaan mies lähtee sieltä lasten kanssa aiemmin kotiin niin voin jäädä serkkujeni kanssa tyhjäämään boolikippoa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä