moni hyvä laulaja lähtenytTopilla oli hyviä biisejä,tykkäsin. tai no tykkään edelleen ,harmi kun poistui keskuudestamme
moni hyvä laulaja lähtenytTopilla oli hyviä biisejä,tykkäsin. tai no tykkään edelleen ,harmi kun poistui keskuudestamme
Voi ostaa ihan millasia tahansa vaatteita kunhan ite tykkää niistä Mä käytän ahkerasti verkkareita, ja viime viikolla ostin kollarit ja i love it!pitäisköhän kevään tullen uusi vaatekaappia, siis jos sinne kurssille ja parille muullekin osallistun tässä.
mitähän vaatteita kuuluisi ostaa. oon näinä kotivuosina liikkunut collareissa+topissa lähinnä
pillifarkut? voiko koossa 40/42 ostaa värillisiä vai vaan tummia? apuaiik, en uskalla kyllä poistua kotoa..
Täällä on myös, mutta se nukkuu ja on niin pieni ettei vielä ymmärrä. Onneks Joko tuut? Tänne siisMielummin teille, täällä on jälkikasvua .
Ruutiksen pimeä puoli.mä oon kerran käyny Sorsakosken keikalla
umpikännissä olin kuten siihen aikaan oli tapana
Juu, täytyy pistää auto puoleks tunniks lämpiämään, niin sitTäällä on myös, mutta se nukkuu ja on niin pieni ettei vielä ymmärrä. Onneks Joko tuut? Tänne siis
Juurikin siihen kokonaisuuteen harhautuuMihin se harhautuu sitte
Ite kiinnitän tietty huomioo siihen kokonaisuuteen myös.
no sillon nuorramiessä alkon käyttö oli tosiaan varsin humalahakuistaRuutiksen pimeä puoli.
En oo koskaan ymmärtänyt, miksi muusikoiden on tehtävä työnsä kännissä.mä oon kerran käyny Sorsakosken keikalla
umpikännissä oli kuten siihen aikaan piti tapanaan
Mä tiesin!Juurikin siihen kokonaisuuteen harhautuu
ja ihme kyllä se on varsin hyväksyttyä kunhan ei ole aivan älyttömässä kaasussaEn oo koskaan ymmärtänyt, miksi muusikoiden on tehtävä työnsä kännissä.
Mulla oli kans. Muksun jälkeen ei oikein. Pikkujouluissa olin viimeks muistaakseni kunnolla humalassa, mutta ei niistä sen enempää.no sillon nuorramiessä alkon käyttö oli tosiaan varsin humalahakuista
toisin kuin nykyään
:xmas:Juurikin siihen naiseuteen harhautuu
niinpä!En oo koskaan ymmärtänyt, miksi muusikoiden on tehtävä työnsä kännissä.
alle promillen kun jää niin on vielä kivaa eikä tule juuri kohmeloaMulla oli kans. Muksun jälkeen ei oikein. Pikkujouluissa olin viimeks muistaakseni kunnolla humalassa, mutta ei niistä sen enempää.
Eikun yritin mää kesällä kännätä muutaman kerran, mutta oli tottunu siihen tissuttelutahtiin niin ei se sitte noussukaan päähän niin hyvin kun piti.
Jep... Muualla lentää heti pihalle. Tosin minä en tekisi mitään työtä kännissä.ja ihme kyllä se on varsin hyväksyttyä kunhan ei ole aivan älyttömässä kaasussa
Mulle ei tule kohmeloa. Saatan oksentaa ennen nukkumaanmenoa, mutta seuraavana päivänä ei enää mitään ongelmaa.alle promillen kun jää niin on vielä kivaa eikä tule juuri kohmeloa
no jos aamulla puhaltaa nollat niin kyllä silloin on tissuteltuMulle ei tule kohmeloa. Saatan oksentaa ennen nukkumaanmenoa, mutta seuraavana päivänä ei enää mitään ongelmaa.
Ja alkometrikin näyttää yleensä aamulla jo nollaa.