kuulostaa hyvältäMä en ole laiheliini, enkä timmikään, leveähartiainen ja roteva...
Mutta en kyllä järin pitkäkään, himppasen alle 185 cm
kuulostaa hyvältäMä en ole laiheliini, enkä timmikään, leveähartiainen ja roteva...
Mutta en kyllä järin pitkäkään, himppasen alle 185 cm
Ollaankohan me sun miehes kanssa samixiii?Kuulostat mun mieheltä, saman pituinenkin
Jep... Omapa on ongelmansakepusta kommariin, sun eksä se loikkas ojasta allikkoon...
Ei suinkaan! Ei se nyt ainoa kriteeri ole...Voi ei, meidän suhde siis kariutui ennen kuin se alkoikaan :'(
Siltä vaikuttaa ainakin noin päällisin puolin muuten luulen että kaukana samixistaOllaankohan me sun miehes kanssa samixiii?
No eikai kukaan nyt sitä meinannukkaa. Eikö täällä nyt voi vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta. älä nyt hermoo siellä:hug:sinänsä mulle on sama vaikka vaatinette vaikka kaks metriä pituutta tai mitä tahansa muuta
en kumminkaan ole enkä ole tulossa markkinoille että eipä koske mua
Meinaat, että pään sisältö sit erilainen?Siltä vaikuttaa ainakin noin päällisin puolin muuten luulen että kaukana samixista
JepMeinaat, että pään sisältö sit erilainen?
No eikai kukaan nyt sitä meinannukkaa. Eikö täällä nyt voi vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta. älä nyt hermoo siellä:hug:
Enpä uskalla kysyä, että olenko kuspää vai se "parempi " puoli.
Mulla tulee katsottua naiselta ensimmäisenä silmiä ja hymyä, sitten voi olla että katse hieman harhaantuu muualle.Mä kiinnitän miehissä huomion ekana kasvoihin, sitte heti harteet ja käsivarret
tai ehkä te ootte kumpainenkin aivan huipputyyppejä mutta eri laillaEnpä uskalla kysyä, että olenko kuspää vai se "parempi " puoli.
eikun siis meinaakin just että saatte heittää ajatuksia ihan vapaasti, ei tartte ajatella että mun sokkelinmaalaajaego sais jonkun kolauksen kun pituudesta puhutaan
mulla kun ei ole millän muotoa omat pelissä
Jes! Toivoa on siis :kiss:Ei suinkaan! Ei se nyt ainoa kriteeri ole...
Totta höpäjät Lapin mies.tai ehkä te ootte kumpainenkin aivan huipputyyppejä mutta eri lailla
LUONNE, huumorintaju, hymy, silmät ...Jes! Toivoa on siis :kiss:
Mitäs ne muut kriteerit on?
juuri näin
eikö tässä nyt ole ihan sama jos puhutaan niistä tisseistä tai perseestä,ihan sama mitä puhutaan ei se vaikuta vaikka mun itsetuntoon jos joku pitää enemmän isoista ku pienistä tai pienistä eikä isoista. jokanen tykkää mistä tykkää ja se ei tarkoita sitä että sen perusteella valitaan ystävät ja kumppanit.
Mihin se harhautuu sitteMulla tulee katsottua naiselta ensimmäisenä silmiä ja hymyä, sitten voi olla että katse hieman harhaantuu muualle.
Kaikki löytyyLUONNE, huumorintaju, hymy, silmät ...
..yks kritteeri lisää,pitää hyväksyä toinen sellaisena kun on...ulkoisesti ja sisäisesti. Kumpaakin voi parantaa tai pahentaa mutta jos ei hyväksy toista niin mitä siinä jää käteen...LUONNE, huumorintaju, hymy, silmät ...
no hyvä sittenMua lähinnä nauratti - ja sainpa komukan hiljaiseksi.
Eihän siinä sitten mitään estettä oleKaikki löytyy