The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
miksi sun pitää pärjätä pienellä määrällä, joudutko kantamaan kassia pitkiä matkoja?
En nyt oikeestaan mutta en vaan kehtaa mennä koko omaisuuden kanssa ja muutenkin haluan kevyen kantamuksen sen mitä nyt joudun ite laahaamaan.Otan ihan tavislaukun mitä kantaa kun en perässä vedettävää viitsi näillä keleillä ottaa kun ei se lumessa liiku.
 
No ihan tarkkaa ei tiedä miten kauan matkassa mutta joku 4-5päivää ehkä...
kamala kun yhtään osaa pakata pienesti kun yleensä ottaa koko omaisuutensa mukaan vaikka olis päivän pari ja nyt pitäs kantamista ottaa vähemmän. Toi pyyhejuttu oli kans mieles et lainais sit sieltä mut rupesin miettii että kehtaanko nyt pyytää et saanko pyyhkeen...voihan sitä etukäteen tietysti kysyä. Housuja mietin et pitääkö ottaa kahet menomatkalle ja sit ihan kun paikanpäällä hengailee ja sit ne mitä pistää päälle ku lähtee ja sit jotkut rennot iltavaatteet tyyliin huppari ja olohousut,farkuilla nyt viitti iltasin olla. Kenkiä mietin et otanko kahdet vai riittääkö yhet ja takkeja kans et pärjääköhän yhdellä jos laittaa sen paremman takin matkoilla ja sit paikanpäällä ulkoilessa joku tavistakki...mut sitten on jo kauheesti kantamista.Äsh,mä inhoon pakaamista!
Ai mä luulin, että sun pitää pakata VÄHÄN tavaraa mukaan :D

Mä varmaan laittaisin toppatakin ja sitte jotkut tasapohjaset kengät, millä pystyy sitte vaikka tekee kävelylenkin, jos siltä tuntuu.. Mä ottaisin mukaan yhet tai kahet farkut ja lökärit.

Helpoiten pääsee sillä, että päättää yhden kassin, minkä ottaa mukaan käsilaukun lisäksi ja päättää, että ne tulee mukaan, jotka sinne laukkuun mahtuu. Eli silloin voi toiselle takille ainakin sanoa hyvästit. Samoin kuin ehkä kengillekin.

Mulla on yleensä kauheesti kamaa mukana, mutta jos on tuollainen tilanne, niin saan kyllä pieneenkin tilaan pakattua tarvikkeeni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28088971:
Ai mä luulin, että sun pitää pakata VÄHÄN tavaraa mukaan :D

Mä varmaan laittaisin toppatakin ja sitte jotkut tasapohjaset kengät, millä pystyy sitte vaikka tekee kävelylenkin, jos siltä tuntuu.. Mä ottaisin mukaan yhet tai kahet farkut ja lökärit.

Helpoiten pääsee sillä, että päättää yhden kassin, minkä ottaa mukaan käsilaukun lisäksi ja päättää, että ne tulee mukaan, jotka sinne laukkuun mahtuu. Eli silloin voi toiselle takille ainakin sanoa hyvästit. Samoin kuin ehkä kengillekin.

Mulla on yleensä kauheesti kamaa mukana, mutta jos on tuollainen tilanne, niin saan kyllä pieneenkin tilaan pakattua tarvikkeeni :)
Niinhän mun pitääkin:D
Pitää näyttää hyvältä kun menee tuolla mualimalla joten siksi ajattelin et kahet kengät ja kaks takkia,ihmiste ilmoille ja sit muuten. Ehkä mä sit otan vaan yhen takin ja mietin vielä niitä kenkiä,haluisin korolliset matkan ajaks mut muuten matalat. Mä ehdin vielä monta kertaa pakata ja purkaa laukun...
 
Niinhän mun pitääkin:D
Pitää näyttää hyvältä kun menee tuolla mualimalla joten siksi ajattelin et kahet kengät ja kaks takkia,ihmiste ilmoille ja sit muuten. Ehkä mä sit otan vaan yhen takin ja mietin vielä niitä kenkiä,haluisin korolliset matkan ajaks mut muuten matalat. Mä ehdin vielä monta kertaa pakata ja purkaa laukun...
:D Jos sun tarvii vaihtaa niitä junia ja sulla on kiire vaihtaa, nii kuin nopeesti sä niillä korkokengillä sit pääset kauheiden laukkujen kanssa? Jos niinkun aattelee käytännöllisyyden kannalta.

Mut toisaalta mä oon ehkä vähän huono ihminen neuvomaan sua, ku mä voisin lähteä collegehousuissa ja tennareissakin reissuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28089067:
:D Jos sun tarvii vaihtaa niitä junia ja sulla on kiire vaihtaa, nii kuin nopeesti sä niillä korkokengillä sit pääset kauheiden laukkujen kanssa? Jos niinkun aattelee käytännöllisyyden kannalta.

Mut toisaalta mä oon ehkä vähän huono ihminen neuvomaan sua, ku mä voisin lähteä collegehousuissa ja tennareissakin reissuun :D
kauneus ennen käytännöllisyyttä tai jotain:D Oot kyllä oikeessa et koroilla vois olla aikamoista juosta paikasta toiseen mut jos vaihtaa sitten ennen lopullista määränpäätä ne korolliset ja muuten matka-ajaks matalat. Hehe,on mulla pulmat:D Täytyy kattoa miten mahtuis laukkuun.
 
Ensi viikolle sääennuste näyttää aurinkoa ja + asteita


Kiva ja ei kiva, rupee olee vaan taas se aika kun ei tiedä mitä pistäs päällensä ettei oo liian kylmä tai kuuma,nyt jo välillä tuntuu paistuvansa vaatteiden alla. Ite katoin äsken 10vrk sään ja plussa-asteita juu lupas joten taidan päätyä yhteen takkiin,otan vaan mukaan paksumman neuleen ni sit ulkoillessa voi laittaa sen takin alle.
 
niinhän tuo keväällä on sit taas tuollaista mutta tuskin tuo vielä kovin pysyvää on ja kun ei sentään lähemmäs kymmentä astetta luvata :)
toki tuo pari kolme astettakin tuntuu lämpimältä varsinkin jos aurinkokin vielä paistaa :)

ja aamuisin on sitten taas liukkaita kohtia kun tiet sulaa ja yöllä pakastuu
 
Oikein hyvää iltaa! ;)

alkuiltaa :)

olipas sulla kiva työpäivä :D

onkos lomasuunnitelmia?

mä jo melkein lomalla, tänään ja huomenna vapaat, lauantaina töitä ja sitten L O M A

eikä mitään sen kummempia lomasuunnitelmia
Ja tähän vastaan vasta nyt kun ehdin lähteä aikaisemmin, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan? :)
Ei tosiaan ole lomasuunnitelmia, onko sulla?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
huh ja puh,on toi vaatteiden sovitus ja mallaus sitten raskasta hommaa,nyt on tuolilla kasa mitä ottas mukaan,tosin siinä on vasta vaatteet...kaikki muu on vielä kattomatta. laukku vaan on hukassa mutta kai se jossain tuolla kaapin perällä on,en vaan jaksanut kaivella esiin.

vaatekaapista sais taas heittää osan vaatteista pois...enhä mä ikinä ees käytä noita kaikkia silti vaan et jos kuitenkin joskus...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä