koita jaksaa hommailla hommien kanssakai se on pakko
Näyttää vähän siltä, että on 3 kirjainta liian pienet rintaliivit ja tissejä vielä nostettu ja laitettu yhtee jollain teipillä
:hug: Mukavaa kokousta.. Ne taitaa kans aina mennä enempi tai vähempi tappeluksi?Mistä tietää, että on loppuviikkko? Huuuuuuh, lapsista! Ei mulla muuta.
Ja mä lähen kohta istuun taloyhtiön kokoukseen...
Kauanko meinaat olla? Riippuu pitkälti siitäTilulilulei :wave:
mitäs tänne?
nyt kaikki naiset sitten kertoo mitkä ovat välttämättömyyksiä mitä pakata mukaan? mahdollisimman vähällä päästävä mutta mitä sitä sitten pakata ? hammasharja ja pikkarit varmaan jotain muutakin pitäs...
Jep, tällä hetkellä uhkaa näyttää siltä. Pitää hankkiutua eroon jäsenyydestä Tosin noita kokouksia pukkaa muutenki, ku oon yhen yhistyksen puheenjohtaja...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28088790::hug: Mukavaa kokousta.. Ne taitaa kans aina mennä enempi tai vähempi tappeluksi?
Luomut ovat kivemmat vaikka ei ehkä ole kiinteät.
Kuin monta vuorokautta?Tilulilulei :wave:
mitäs tänne?
nyt kaikki naiset sitten kertoo mitkä ovat välttämättömyyksiä mitä pakata mukaan? mahdollisimman vähällä päästävä mutta mitä sitä sitten pakata ? hammasharja ja pikkarit varmaan jotain muutakin pitäs...
Oon huono sanomaan välttämättömyyksistä kun ite pakkaan aina liikaakin..Tilulilulei :wave:
mitäs tänne?
tamppooneja/siteitä jos tarvit, dödö, hiustenkuivain/kiharrin jos käytät, kenties meikkejä, hajuvesi, kondomeja jos sellanen matkaTilulilulei :wave:
mitäs tänne?
luomut on aina luomutLuomut ovat kivemmat vaikka ei ehkä ole kiinteät.
parempi liikaa kuin liian vähänOon huono sanomaan välttämättömyyksistä kun ite pakkaan aina liikaakin..
:hug:Tää palsta alkaa pikkuhiljaa taas ärsyttämään ihan hemmetisti.
No ihan tarkkaa ei tiedä miten kauan matkassa mutta joku 4-5päivää ehkä...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28088814:Kauanko meinaat olla? Riippuu pitkälti siitä
Hammasharja, puhtaat alusvaatteet, puhdas toppi/t-paita, mitä käytätkin. Meikkejä jos tarviit, nii vaan välttämättömimmät mukaan. Hiuslenkki tai kaks. Siinäpä kait tärkeimmät. Ainii ja dödö. Pyyhkeen lainaat sitte kylästä.. Noilla mä varmaan lähtisin. Tosin multa jäis pois tosta nuo meikit ja hiuslenkit.
:hug:
kannattaa vain pysyä the ketjussa vaan niin ei ehkä ala ärsyttään
Mekin?? :O:'(Tää palsta alkaa pikkuhiljaa taas ärsyttämään ihan hemmetisti.
Nyt hys joMekin?? :O:'(
no yleensä näin mäkin teen mutta nyt olis pakko pärjätä pienemmällä.parempi liikaa kuin liian vähän
samaa kyllä kanssa katsoin mutta kuvittelin ettei ehkä meitä tarkoittanut kuitenkaanMekin?? :O:'(
miksi sun pitää pärjätä pienellä määrällä, joudutko kantamaan kassia pitkiä matkoja?no yleensä näin mäkin teen mutta nyt olis pakko pärjätä pienemmällä.
sitten täytyy miettiä voisiko jotain jättää poisno yleensä näin mäkin teen mutta nyt olis pakko pärjätä pienemmällä.