The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
:( Eli ihan turha ees yrittää. Se on toivoton tapaus.. Tuntuu tyhmältä.
Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
 
Sangria
Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
tuo mun mies tuota harrastanut mut kyseessä oli vain nettipokeri, rahalla sekä ilman.
 
kahvikirahvi
Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
Voi ei, mää menetin yhden miehen wowille. Tai siis en viitsiny kilpailla tärkeysjärjestyksessä pelin kanssa. Vähän sama ku seurustelis alkoholistin kanssa ja koittais olla tärkeempi kun kalja.
 
Aries 78
Voi ei, mää menetin yhden miehen wowille. Tai siis en viitsiny kilpailla tärkeysjärjestyksessä pelin kanssa. Vähän sama ku seurustelis alkoholistin kanssa ja koittais olla tärkeempi kun kalja.
Meidän kanssa pelailli yksi urheilijanuorukainen, sillä lähti muija kävelemään ja lopetti treenailut sun muut. Nyt kun näin häntä niin ei uskoisi että on kaveri joskus urheillut, aika rurvonnut oli kaljan ja limsojen juomisesta. Sanoi että hän rukaa vain käydä lähikaupasta hakemassa lisää evästä ja istuu takas koneelle, ei ole edes baarissa käynyt yli vuoteen kun ei viitti kotoaan mihinkään lähteä.
 
kahvikirahvi
Meidän kanssa pelailli yksi urheilijanuorukainen, sillä lähti muija kävelemään ja lopetti treenailut sun muut. Nyt kun näin häntä niin ei uskoisi että on kaveri joskus urheillut, aika rurvonnut oli kaljan ja limsojen juomisesta. Sanoi että hän rukaa vain käydä lähikaupasta hakemassa lisää evästä ja istuu takas koneelle, ei ole edes baarissa käynyt yli vuoteen kun ei viitti kotoaan mihinkään lähteä.
Karseeta. Toi eksä ei oo kyllä ihan menetetty tapaus, se käy töissä eikä pelaile enää niin usein. Näkee kavereitakin ja käy ulkona yms.
 
IhanaValo
Ja hemmetti poltin ittenikin vielä ruokaa laittaessa, räiskähti kattilasta tuohon käsivarren yläosaan, melkein kainaloon. Sattuu, pakastevihannekset pääs hyötyk'äyttöön ennen lautaselle päätymistä.
 
Lilith Le Nuit
Yks eksä pelasi koneella aamusta yöhön. Työtön kun on. Minä sitten työelämässä ja olis pitänyt hoitaa kaikki kotityöt oman työn lisäksi. Suhteen loppuvaiheessa ei ollut enää seksiäkään tarpeeksi. :mad:
 
Aries 78
mä en ole oppinut pelaamaan mitään noista konsolipeleistä, oon vissiin väärää sukupolvea
Minun aikana tuli nintedo, sitä tuli pelailtua jonkinverran mutta saattoi olla viikkojakin väliä ettei pelannut. Velipojan aikana sitten tuli pleikkari ja nämä taistelupelit jne, se taitaa nuo nykyiset kolmekymppiset olla sitä ikäluokkaa että tuo pelailu yleisempää nuorten keskuudessa ollut.
 
Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
vähän kuin 2+ :whistle: :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä