Sangria
Tää on niin tottatietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
Tää on niin tottatietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
Luinkin tuosta ylemmästä viestistä, mutta liian myöhään Pikkutakki sitten vaihtoehtona.No ku mä haluan pitkähihasen sen kauluspaidan päälle kun se paita on niin ohut.
joku pitkähihainen paita alle?No ku mä haluan pitkähihasen sen kauluspaidan päälle kun se paita on niin ohut.
Eli ihan turha ees yrittää. Se on toivoton tapaus.. Tuntuu tyhmältä.tietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /Eli ihan turha ees yrittää. Se on toivoton tapaus.. Tuntuu tyhmältä.
tuo mun mies tuota harrastanut mut kyseessä oli vain nettipokeri, rahalla sekä ilman.Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
Menet miehen viereen ja pyydät laittamaan pelin tauolle. Sitten sanot asiasi.Eli ihan turha ees yrittää. Se on toivoton tapaus.. Tuntuu tyhmältä.
ihme jos tuo ei saa ukkoon liikettäMenet miehen viereen ja sanot että nyt sais pillua.
Ja jos silloinkaan ei tapahdu mitään niin selkäänsä sietäis saada.
ihme jos tuo ei saa ukkoon liikettä
Voi ei, mää menetin yhden miehen wowille. Tai siis en viitsiny kilpailla tärkeysjärjestyksessä pelin kanssa. Vähän sama ku seurustelis alkoholistin kanssa ja koittais olla tärkeempi kun kalja.Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
Tuo pokeri on aika koukuttava, pelailin sitä paljonkin kun vanhin poika syntyi. Tosin vain kerran laitoin pelitilille rahaa ja sieltä sillointällöin hieman sain uloskin otettua, kuitenkin aina jätin hieman sinne että pystyi pelailemaan.tuo mun mies tuota harrastanut mut kyseessä oli vain nettipokeri, rahalla sekä ilman.
Jos en löydä takkia tai neulepuseroa niin sitten on pakko.joku pitkähihainen paita alle?
Meidän kanssa pelailli yksi urheilijanuorukainen, sillä lähti muija kävelemään ja lopetti treenailut sun muut. Nyt kun näin häntä niin ei uskoisi että on kaveri joskus urheillut, aika rurvonnut oli kaljan ja limsojen juomisesta. Sanoi että hän rukaa vain käydä lähikaupasta hakemassa lisää evästä ja istuu takas koneelle, ei ole edes baarissa käynyt yli vuoteen kun ei viitti kotoaan mihinkään lähteä.Voi ei, mää menetin yhden miehen wowille. Tai siis en viitsiny kilpailla tärkeysjärjestyksessä pelin kanssa. Vähän sama ku seurustelis alkoholistin kanssa ja koittais olla tärkeempi kun kalja.
Karseeta. Toi eksä ei oo kyllä ihan menetetty tapaus, se käy töissä eikä pelaile enää niin usein. Näkee kavereitakin ja käy ulkona yms.Meidän kanssa pelailli yksi urheilijanuorukainen, sillä lähti muija kävelemään ja lopetti treenailut sun muut. Nyt kun näin häntä niin ei uskoisi että on kaveri joskus urheillut, aika rurvonnut oli kaljan ja limsojen juomisesta. Sanoi että hän rukaa vain käydä lähikaupasta hakemassa lisää evästä ja istuu takas koneelle, ei ole edes baarissa käynyt yli vuoteen kun ei viitti kotoaan mihinkään lähteä.
Meillä on Skyrim ps3:lle, ja en voi sanoo ku saatana sille Onneks se on vissiin nty lainassa..Meil se on se tankkipeli...siinä on kuulemma voitot ajettava joka päivä ja vissiin vähän ylimäärästäkin
: pusu ja puhallus:Ja hemmetti poltin ittenikin vielä ruokaa laittaessa, räiskähti kattilasta tuohon käsivarren yläosaan, melkein kainaloon. Sattuu, pakastevihannekset pääs hyötyk'äyttöön ennen lautaselle päätymistä.
Minun aikana tuli nintedo, sitä tuli pelailtua jonkinverran mutta saattoi olla viikkojakin väliä ettei pelannut. Velipojan aikana sitten tuli pleikkari ja nämä taistelupelit jne, se taitaa nuo nykyiset kolmekymppiset olla sitä ikäluokkaa että tuo pelailu yleisempää nuorten keskuudessa ollut.mä en ole oppinut pelaamaan mitään noista konsolipeleistä, oon vissiin väärää sukupolvea
Eli olet Larry sarjan pelejä pelaillutMina en pida mistaan peleista, joissa ei ole fyysista kontaktia :saint:
vähän kuin 2+ :xmas:Aikoinana pelailin world of warcraft nimistä nettipeliä, niin siellä porukoissa tuli vuoden aikana muutamia avioeroja sen vuoksi että ukko vain pelasin. Aikasia ihmisiä olivat mutta se peli koukutti niin että töistä kun pääsi niin heti koneelle ja siellä istui puoleenyöhän asti. Yksi sankari möi oman yrityksen että riittää enemmän aikaa pelata : /
Twisteria korkeintaanEli olet Larry sarjan pelejä pelaillut