The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28086020:
En kyllä yhtään ihmettelisi,vaikka nuon kävisikin.On sitä joskus aikoinaan kaikkee muutakin tehty unissansa :D ( mut tää yövieras joka mun luokse olisi tulossa on onneksi miespuolinen )
Sitä kun teki pitkää päivää koneen ratissa ja pääsi kotia sänkyyn niin tuli joskus herättyä kesken touhujen :D Joskus ollut niin unessa ettei aamulla edes muista että toinen käynyt sylissä istahtamassa, ihmetellyt vain että miksi boxerit heitetty lattialle niin sitten saanut kuulla..
 
IhanaValo
Miks miulla ei voi olla miestä joka osaa lukea ajatuksia? Ees vähäsen..?

Eilen sanoin, ihan sanoilla, että tiskit ois tiskausta vailla ja lastenhuoneen matto oottamassa puistelua..arvatkaa tekikö se kumpaakaan?? Noei...enkö mie artikuloi tarpeeks selkeesti vai mikähän ois vikana..ja kysyin vielä että kuuliko se mitä sanoin, väitti kuulleensa.:headwall:

No, menenpä puistelemaan ne matot nyt kun astiat on peseytymässä...
 
Lilith Le Nuit
Miks miulla ei voi olla miestä joka osaa lukea ajatuksia? Ees vähäsen..?

Eilen sanoin, ihan sanoilla, että tiskit ois tiskausta vailla ja lastenhuoneen matto oottamassa puistelua..arvatkaa tekikö se kumpaakaan?? Noei...enkö mie artikuloi tarpeeks selkeesti vai mikähän ois vikana..ja kysyin vielä että kuuliko se mitä sanoin, väitti kuulleensa.:headwall:

No, menenpä puistelemaan ne matot nyt kun astiat on peseytymässä...
Kirjoita lappu sille mitä pitää tehdä.
 
Aries 78
Huomenta :wave: tänää mökille vanhempia moikkamaan, tai ei semikään mökki oikeastaan ole mut kuiteskin. Siel onkin sitten kaikkee hyväskää tarjolla:p
Herkusita tulikine mieleen että mulla on jo kauan tehnyt mieli kunnon lampaanviulua voi-valkosipuli marinaadissa :p Toissakesänä tehtiin lasten kanssa mökillä lammasta maauunissa, ei ollut yhtään huonoa evästä :)
 
IhanaValo
Kirjoita lappu sille mitä pitää tehdä.
En tiiä auttaisko sekään..
Pitääkö aikuiselle miehelle laittaa samalla tavalla peli/tiesikka/telkka-ajat niinkuin pienelle lapselle..
Eikä tuo miusta ollut liikaa pyydetty, kun itse raivasin ja siivosin asuntoa muuten mut tuntuu kans, että kun hän on se joka käy palkkatyössä niin kotihommat on sit kokonaan minun homma kun kotona olen kerta. Huoh.
 
Sangria
Herkusita tulikine mieleen että mulla on jo kauan tehnyt mieli kunnon lampaanviulua voi-valkosipuli marinaadissa :p Toissakesänä tehtiin lasten kanssa mökillä lammasta maauunissa, ei ollut yhtään huonoa evästä :)
Oijoi nami :p lammas on oikeesti törkeen hyvää. Varsinkin tuon miehen äiti tekee aivan mahtavaa lammasta :p kesää jo oottelen et pääsee grillaileen kaikkee hyvää mökille ja uimaan tietty kans :)
 
Lilith Le Nuit
En tiiä auttaisko sekään..
Pitääkö aikuiselle miehelle laittaa samalla tavalla peli/tiesikka/telkka-ajat niinkuin pienelle lapselle..
Eikä tuo miusta ollut liikaa pyydetty, kun itse raivasin ja siivosin asuntoa muuten mut tuntuu kans, että kun hän on se joka käy palkkatyössä niin kotihommat on sit kokonaan minun homma kun kotona olen kerta. Huoh.
En kyllä tekis minäkään. Jää sitten tekemättä. :whistle:
 
kahvikirahvi
Lauantaina on ne häät ja mua ei yhtään huvita mennä, enkä oo löytäny puolikkalle mistään mustaa pikkutakkia, ja mustia neuletakkejakaan ei taida olla olemassakaan missään kaupoissa. Netistä löysin yhden, mutta ei ehdi tilata. Ärsyttää.
 
Miks miulla ei voi olla miestä joka osaa lukea ajatuksia? Ees vähäsen..?

Eilen sanoin, ihan sanoilla, että tiskit ois tiskausta vailla ja lastenhuoneen matto oottamassa puistelua..arvatkaa tekikö se kumpaakaan?? Noei...enkö mie artikuloi tarpeeks selkeesti vai mikähän ois vikana..ja kysyin vielä että kuuliko se mitä sanoin, väitti kuulleensa.:headwall:

No, menenpä puistelemaan ne matot nyt kun astiat on peseytymässä...
Pyysitko tekemaan vai totesitko vain, etta ovat tekematta?
 
Mikähän helvetti sitä lääkäriä oikeen pidättelee lausuntojen lähettämisessä. Ei ollut ainakaan suoraan laitellu kelalle eikä työkkärille.
Taas pitää soitella niiden perään.

Ärsyttävää kun kaikki venyy ties kui pitkäksi aikaa ja mitään ei pysty suunnittelemaan etukäteen.
 
Aries 78
Lauantaina on ne häät ja mua ei yhtään huvita mennä, enkä oo löytäny puolikkalle mistään mustaa pikkutakkia, ja mustia neuletakkejakaan ei taida olla olemassakaan missään kaupoissa. Netistä löysin yhden, mutta ei ehdi tilata. Ärsyttää.
Suorat housut, hillitty tummanpunainen paitapusero ja kokonaan tumma slipoveri jossa rinnan kohdalla jokin pieni kullattu kuvio :) Ei tarvi mietti kravaattia ja valkoista paitaa takkeineen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ensin sanoin että tämmöstä olis ja sit että viitsisitkö sie hoitaa..kuului joo joo, ja kun näytti olevan niin kiinni tietokoneessa niin kysyin että kuulitko, sanoi että kuulin.

tietokonepelin tai jonkun muun kiinnostavan parista huikattu "joo joo" ja "kuulin" eivät oikeesti meinaa mitään muuta kuin että "voisitko lopettaa mun häiritsemisen"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä