The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta! Kaamee kun väsyttää..heräsin miehen herätyskelloon viideltä, ja sen jälkeen oon koittanu ees torkkua mut ei tuu uni vaan menee pyörimikseks.
No, kohta lapsia herättelee niin eiköhän se aamu siitä lähde taas rullaamaan..
 
kahvikirahvi
nyt hemmetti lopetatte noi sairaat ja pervot juttunne,meidän nico jees-sika näkee suoraan sitteristä näytölle ja hän oppi jo kohdussa lukemaan,ett ei oo kivaa hei,ei,enkä vie vauvaa toiseen huoneeseen,koska meillä on yksiö ja persepeti tässä vierassä ja muutenkin tää ketju on aika pitkä,mä en haluu valittaa mutta toi teidän jutustelu saa mut vähän äksyks,voisiko joku lähettää jaxuhalin tai ees sydän-hymiön?
Voi kauhistus :( Nico-Jees-Sika-parka! Luulen että toivo on menetetty ja Jiiässällä on jo pahat elinikäiset traumat tästä ketjusta, sun varmaan täytyy jättää se Pitkänniemen ovelle yöllä. Luulisin että jo 35 vuoden päästä hän voi olla kunnossa ja valmis palaamaan teidän persepetiyksiöön.

Jaxuhalit sulle ja Nico-Jees-Sikalle :hug:
 
Aries 78
Näköjään voi LS-Ilmoituksilla tehdä kiusaa vastustajan joukkueelle, ihme ettei joudu kohta käräjille alaikäiseen kohdistuneesta päällekarkauksesta ja pahoinpitelystä? Tuohan olis kätevä keino myös mäkihypyssä, tehdään ls-ilmoitus jos naapurimaan joukkuemäessä hyppii alle18v kaveri.. curling on kanssa hieman hädässä nyt, siellähän voi se teini-ikäinen pikkulapsi kaatua jäällä, koripallohan pitäisi kieltää ala-ikäisiltä kun voi tökätä sormen siihen palloon ja se sattuu. Eiköhän tuo kaveri tiedä mitä on vastassa kun menee aikuisten ukkojen kanssa samaan kaukaloon.

No joo, huomenta vain :)

Savon Sanomat: Ruudun kohutaklauksesta lastensuojeluilmoitus | Jääkiekko | Iltalehti.fi
 
Aries 78
on mun mielestä pikkusen arveluttavaa käytöstä aikamieheltä jos pitää pahoinpidellä tuommosia just rippikoulusta päässeitä poikasia

muutenkin jääkiekossa on liikaa väkivaltaa
Tuota en kiellä yhtään, itelläkin aikoinaan legot lähtenyt tuon vuoksi. Se vain on sellainen laji että tulee osumia, nopeatempoista ja fyysistä touhua. Hieman ihmettelin tuota että miten 17v poikanen tuonne kaukaloon pääsi pelailemaan kun asiasta ensimmäistä kertaa hehkutettiin teinisensaationa. Toisaalta Ruutu olis tehnyt saman kenelle tahansa vastustajalle..
 
Voihan hippopotamuksen periaanaliset hematoomat...

Mammakatti ei ole ihan kunnossa, vesi valuu tadin karsasta ja mummo haluaisi vain maata kainalossa, Honokatilla on vatsa sekaisin ja sekin on jotenkin laheisyyshakuisempi kuin yleensa.
 
kahvikirahvi
Tuota en kiellä yhtään, itelläkin aikoinaan legot lähtenyt tuon vuoksi. Se vain on sellainen laji että tulee osumia, nopeatempoista ja fyysistä touhua. Hieman ihmettelin tuota että miten 17v poikanen tuonne kaukaloon pääsi pelailemaan kun asiasta ensimmäistä kertaa hehkutettiin teinisensaationa. Toisaalta Ruutu olis tehnyt saman kenelle tahansa vastustajalle..
Mä ajattelin ton legot lähti, että äiti on takavarikoinu lelut :LOL:
 
Huomenta :wave:

Se olis sitten taas pyykkipäivä,niinkuin monet muutkin päivät. Mä en vaan millään jaksais vielä alottaa,ku en oo saanu aamuakaan vielä käyntiin.

Mä näin yöllä unta et mun tapailemalla miehellä oli pikkunen vauva ja ettin sitten yöllä sitä hädissäni,kunnes tajusin mitä teen. Kaikkee sitä kans yöllä pitää touhottaa. :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28085902:
Mä näin yöllä unta et mun tapailemalla miehellä oli pikkunen vauva ja ettin sitten yöllä sitä hädissäni,kunnes tajusin mitä teen. Kaikkee sitä kans yöllä pitää touhottaa. :D
Tommoset etsimisunet on ärsyttäviä..ja yleensä se etsinnän kohde on jokin ihan outo tai hassu vielä kaiken lisäks.:)
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28085902:
Huomenta :wave:

Se olis sitten taas pyykkipäivä,niinkuin monet muutkin päivät. Mä en vaan millään jaksais vielä alottaa,ku en oo saanu aamuakaan vielä käyntiin.

Mä näin yöllä unta et mun tapailemalla miehellä oli pikkunen vauva ja ettin sitten yöllä sitä hädissäni,kunnes tajusin mitä teen. Kaikkee sitä kans yöllä pitää touhottaa. :D
Mulla oli eron jälkeen lapset ekaa kertaa äidillään viikonloppua, lauantaina sellaisessa horroksessa nousin ettimään lapsia että missä ovat? Hetki meni että heräs kunnolla ja tajus että pojat on äidillään :)
 
IhanaValo
Tarvis lähtee tiskaamaan..tai no, konehan sen suurimman työn tekee mut silti ei oikeen jaksas innostaa.
Mietin kans, onkohan olemassa mitään kursseja tms. jonka vois suorittaa kokonaan etänä..? Mitä noita oon katellu, niin kaikissa on jonkin verran sitä lähiopetustakin..viittis minnekään hornan tuuttiin asti lähtee jonkin parin tunnin takia..: /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä