[QUOTE="vieras";28075755]Okei, minusta se näyttää usein vähän enemmän pakolta, mutta onhan se tilannekin eri kuin yksityisessä tilanteessa, niissä on kuvausryhmä paikalla ja nanny neuvoo vieressä
[/QUOTE]
niimpä, opetusohjelma. Meilläkin käytössä jukurin kanssa niitä oppeja ja toimii. Tosi harvoin enää tarvii penkkiäkään. Ja vahvistetaan sitä positiivista käytöstä.
niimpä, opetusohjelma. Meilläkin käytössä jukurin kanssa niitä oppeja ja toimii. Tosi harvoin enää tarvii penkkiäkään. Ja vahvistetaan sitä positiivista käytöstä.