Pilaanko laihduttamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä on taas niin tyypillistä naisen laihduttamista. Unohda syödä on ilmeisesti se koko dieetin perusajatus. En yhtään ihmettele että näitä syömishäiriöitä on kasvavissa määrin. Miten tuossakin opetellaan syömään OIKEIN?

No tuohan ei ole sitä tyypillistä keittokuuria jossa mennään 500-600 kaloreilla per päivä. Siinä mielessä kuulostaa ihan ok jutulta.

Täällä joku pulska palstamamma sai raivarin aiheesta jossain ketjussa, teen kuulemma KORVAAMATONTA VAHINKOA noin alhaisilla kaloreilla, vähintään 1500 kcal on päivässä syötävä tai kuolee, eikä ainakaan laihdu koska säästöliekki iskee, ja ainakaan kilot ei pysy pois vaikka vahingossa laihtuisikin ;)

[QUOTE="eee";28077865]Säästöliekkiä liioitellaan, siinä on iso osa urbaanilegendaa. Eli ei, sun dieetti ei mene tuosta pilalle, laihdut vaan.[/QUOTE]

Säästöliekkiä tai ei. Lihaksista lähtee ja lopputulos on löysä kroppa.

Mun kokemuksella laihdutus onnistuu noin just hyvin että unohtaa syödä. Mä aloin laihduttamaan 10.päivä tätä kuuta ja oon juurikin unohdellut syödä ihan tarkoituksella ja vahingossakin. Eli koko päivä mene usein syömättä. Paino oli alussa 64.5kg ja nyt se on jo 61.2 kg eli hyvin sujuu laihdutus kun oon normaalipainoisena saanut pudotettua reilu 3kg reilussa viikossa.

Joo nestettä :) Viikossa laihdu vielä grammaakaan. Katsotaan sitten 2 kuukauden kuluttua uudelleen :)

Kyllä on taas niin tyypillistä naisen laihduttamista. Unohda syödä on ilmeisesti se koko dieetin perusajatus. En yhtään ihmettele että näitä syömishäiriöitä on kasvavissa määrin. Miten tuossakin opetellaan syömään OIKEIN?

Ei mun tarvitse opetella syömään oikein, koska osaan sen jo. Lihoin tuossa vaan 4kg kun söin joulusuklaita tammikuun. Nyt otan vähän takaisin, tai pari kiloa ajattelin laihduttaa entisen alle, kun paino on 58 niin palaan normaaliin (siis normaaliin ennen niitä suklaita). Eli luultavasti jo viikon päästä. Joulukuussa painoin siis vielä 60kg ja oon painanut sen saman useamman vuoden sitä ennen myös. Liikun myös nyt tosi paljon, eilenkin pyöräilin 27km

Pitää vielä lisätä tähän että mä oon aina syönyt aika vähän proteiinia, proteiinipitoiset ruoat ei vaan minusta oo hyviä, mutta voin silti sanoa että mulla on ainakin jaloissa tosi hyvät lihakset. Pohjelihakset oikein erottuu jo kauas, se lihaksen viiva sivulta ja kaikki. En usko että ne ihan helposti katoaa

Yhteistyössä