Kun paino ei vain putoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMI 42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";27338037]Mun työ on keskiraskasta, paino on 110kg ja tänäänkin tuli hydrobicia 120 minuuttia joten kyllä se vaan antaa mulle kalorinkulutukseksi tuon minkä sanoin. TÄllä elopainolla jo ihan pelkkä peruskulutus on päälle 2000. Fetaa ei salaatissa ollut kuin pari rkl, kebabsalaatissa kebabia sen verran mitä ne nyt siellä paikassa sitä siihen laittaa. Ja miten niin liha-annokset järkyttävän suuria, sitä tulee reilusti alle 500g/vrk? Broilerin sisäfileet on niitä ihan pieniä suikeroita, ei mitään isoja pihvejä. Isoissa pihveissä jos lasketaan, niin lihaa tuli yhden pihvin verran. Sekö on järkyttävä määrä?[/QUOTE]

Paljonko on pituus?

Ei noin. Sun täytyy laskea oma PERUSAINEENVAIHDUNTASI!
Jos olet joku 165cm ja jotain 77kg niin eipä se ole kuin 1866 kcal!

tais joku muu nyt sörkkiä väliin mukamas aapeenä!

Sori nyt vaan, mutta mä jo aloitusviestissä sanoin että BMI on 43. Silloin luulisi siis käsittävän, etten mitenkään voi olla mitoiltani tyyliin " 165/77".

Noh, ihan sama. Mä lähden nyt saunaan ja nukkumaan. Huomenna taas hydrobiciä ja vesijuoksua.

... ja se arkiaktiivisuus merkitsee aika paljon. Vaikka harrastaisi liikuntaa esim. tunnin päivässä ja loput ajat ähöttää sohvalla, perusaineenvaihdunta ei millään vie jotain 3000kcal per päivä.

Mun mitat on siis 158cm ja 110kg. Että näin.

Mut nyt meen. Musta tuntuu että tää ketju saa jäädä mun puolesta tähän. Mä tyydyn painooni, olkoon se sitten näin. Jatkan kuitenkin tätä elämäntapaa ja erityisesti liikuntaa, mä oon tainnut jäädä siihen koukkuun :heart: Ja se on kuulkaa ihan hirmuisen ISO asia mulle! :)

Mä voin tulla vaikka vuoden päästä moikkaamaan ja kertomaan kuulumiset. Paino on varmaan sama silloinkin ;)

Nyt hyvät yöt.

Jep. Tämä kertoikin minulle tarpeeksi. Antaa olla.

Siis tossa sun linkissä nimenomaan sanottiin, että harjoittelun alussa lihaksen koossa EI tapahdu muutosta, vaan voima paranee hermotuksen kehittyessä. Vie 6-8 viikkoa VOIMAHARJOITTELUA, eli veikkaanpas että tarkoittavat nousujohteista kunnon punttitreeniä eivätkä mitään vesijuoksua, että lihaksen massa alkaa merkittävästi kasvaa.

Etkö sä tullut tänne kyselemään neuvoja painopudotukseen? Eikö liian optimistinen näkemys kokonaiskulutuksesta ja liian suuret annoskoot ole mielestäsi oikeanlaisia huomioita? Itse en aina syö edes yhtä broikufilettä, koska tiedän suuren lihamäärän haitallisuuden.

Kiva, että liikunta maistuu. Vaikka laihdutus epäonnistuisi, jotain hyvääkin tapahtuu.

Kaksi kuukautta tiukkaa treenii ja ruokavalion tarkkailua (Kalorilaskuri).

Kunto noussut kohisten, paino + 2kg. MIKSI?

Vaatteet samoja kuin ennenkin. Ei KUKAAN voi väittää että 95 kiloisen muijan läskit olis pikkuhiljaa muuttumassa lihaksiksi. Tuleeko minusta tätä menoa muka satakiloinen lihaskimppu? Epäilen!

Yhteistyössä