The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Katselin Areenasta MOTin... Aikamoista juttua. Rauhanturvaajista, joilla on jaanyt asiat kummittelemaan ja mielenterveys jarkkynyt - ja silti oikeuden paatoksella tallaisella ihmisella on oikeus saada lapset luokseen jokatoinen viikonloppu, vaikka on aivan tasapainoton ja vaaraksi kaikille, puhumattakaan siita, etta on kaappi taynna aseita.

Miksei sotilaita voida hoitaa kuntoon?

(Joo, joo, tiedan... ei sellaista voi auttaa, joka ei myonna tai koe tarvitsevansa apua)
 
Huomenta! :wave:

Mulla loppu uni, tossa 6 pintaan, kun miekkonen herätteli lapsia hoitoon. Nyt sitte oon ihan pirtsakkana täälä, selka vähän kiukuttelee, mutta ei ollenkaan niin pahasti ku eilen, taisin onnistua nukkuun hyvässä asennossa. Otin sellasen asennon, kun raskaanaollessakin, kylelleen paksu tyyny jalkojen väliin ja unten maille :D

Kylmä vähän olis, taitaa nousta kuume.. Sit tarvii soitella terkalle 8 pintaan, että saa saikkutodistuksen töihin :) Mä oon siis koko päivän täällä teidän kiusana :D
 
IhanaValo
Huomenta!

Oon koittanu järkeillä sen niin, että jos en nyt käy siel hammaskiven poistos niin se menee vaan pahemmaks ja lopulta tippuu hampaat..että se on edessä joka tapauksessa joskus, joko tänään tai sit tässä lähitulevaisuudessa se käynti kuitenkin.

Mie käyn yksityisellä, ihan vaan sen takia että lapsuuteni/nuoruuteni sain juosta kunnallisilla ja liekkö miun tuuria, ne oli toistaan karmeempia, niin epäempaattista sakkia että..
Tuonne kun yksityiselle menin niin sanoin heti alkuun että miulla on ollu niin monta huonoa hl-kokemusta että pelottaa ihan hirveesti tulla tännekään. Ne jutteli ja selitti kaiken mitä tekevät, puudutteita saa pyytää lisääkin jos siltä tuntuu, laittavat puudutteen silti joka kerta kun tekevät jotain vähänkin isompaa.
Kyllähän se maksaa mut ainakin tähän asti oon kans ollut tyytyväinen saamaani palveluun.
 
huomenta :kiss:

mä heräsin 06 aikaan miehen puhelimen herätykseen

loikoilin hetken aikaa ja nousin 6.30, kävin laittaan auton lämppärijohtoon ja tein pikkasen lumitöitä

hörppäsin jo kahvia ja nyt pitäisi mennä lapsoset herättään
siihen se aamurauha loppuukin sitten :D

kiva alastulo kun vointisi pikkuisen parempi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28074912:
Huomenta! :wave:

Kylmä vähän olis, taitaa nousta kuume.. Sit tarvii soitella terkalle 8 pintaan, että saa saikkutodistuksen töihin :) Mä oon siis koko päivän täällä teidän kiusana :D
sittenhän täällä on aivan mielenvikast läpändeerausta :D
 
huomenta :kiss:

mä heräsin 06 aikaan miehen puhelimen herätykseen

loikoilin hetken aikaa ja nousin 6.30, kävin laittaan auton lämppärijohtoon ja tein pikkasen lumitöitä

hörppäsin jo kahvia ja nyt pitäisi mennä lapsoset herättään
siihen se aamurauha loppuukin sitten :D

kiva alastulo kun vointisi pikkuisen parempi :)
Juu, lepo kyllä yleensä on paras lääke lihaskipuihin ja jumeihin, saa nyt nähdä mihin suuntaan tää kehittyy.. Toivottavasti menis helpolla ohi :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä