Faijoille :saint:
Hmm... Is(k)öille?
No niin, saatte molemmat kultatähden *liimaa ruutuvihkoon*
Faijoille :saint:
Hmm... Is(k)öille?
sama juttu täälläAi mun pitäskii varata, on paikka lohjennut ja ehkä hammaskin vähän. Mää en pelkää hammaslääkäriä mutta puudutuksen haluan aina.
Hyvää yötä ja stressi pois :hug:
Kunnallisella oon käyny, ja nyt sitten tuolla opiskelijaterveydenhuollossa. Liian pihi mennäkseni yksityiselle.sama juttu täällä
käyttekös yksityisellä vai kunnallisella?
tuohan on sitten sama kuin isiRakkauvella sulle etin pykälät ja vielä tummensin relevantit kohdat :'(
Se taipuu isä: isille :xmas:
Nup, se taipuu isi: iseilletuohan on sitten sama kuin isi
Ihanaa! Saako kultatahden vaihtaa punaiseen tahteen, sirppiin ja vasaraan? :saint:No niin, saatte molemmat kultatähden *liimaa ruutuvihkoon*
*leimaa ruutuvihkon työväenleimasimella*Ihanaa! Saako kultatahden vaihtaa punaiseen tahteen, sirppiin ja vasaraan? :saint:
@[{$#%"#/"#
moi-
Hihhih meillä herättiin kuudelta kun oli tullu vaipasta läpi. Vaipanvaihdon jälkeen yritin sinnitellä seittämään asti mutta ei toi lapsi vaan nukkunu, mur.
ilmeisesti tarvit :hug:
sittenhän täällä on aivan mielenvikast läpändeeraustaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28074912:Huomenta! :wave:
Kylmä vähän olis, taitaa nousta kuume.. Sit tarvii soitella terkalle 8 pintaan, että saa saikkutodistuksen töihin Mä oon siis koko päivän täällä teidän kiusana
Juu, lepo kyllä yleensä on paras lääke lihaskipuihin ja jumeihin, saa nyt nähdä mihin suuntaan tää kehittyy.. Toivottavasti menis helpolla ohihuomenta :kiss:
mä heräsin 06 aikaan miehen puhelimen herätykseen
loikoilin hetken aikaa ja nousin 6.30, kävin laittaan auton lämppärijohtoon ja tein pikkasen lumitöitä
hörppäsin jo kahvia ja nyt pitäisi mennä lapsoset herättään
siihen se aamurauha loppuukin sitten
kiva alastulo kun vointisi pikkuisen parempi
Jos mä vaan jaksan heittää jotain hyvää läppää.. Alko väsyttään taas.. Onneks nyt voi nukkua päikkäritki jos haluusittenhän täällä on aivan mielenvikast läpändeerausta
päivä levon kannaltaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28074997:Jos mä vaan jaksan heittää jotain hyvää läppää.. Alko väsyttään taas.. Onneks nyt voi nukkua päikkäritki jos haluu
Juu, tarvii nauttia rauhasta ja hiljasuudesta, ku kerranki voipäivä levon kannalta